Arkadaşlar yazıyı okuyun!!!!

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan casemine
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:51
aylido herzaman olduğu gibi yine süpersin yazını çok beğendim mutlaka mail atılmalı heryere teşekkürler sizede ağzınıza elinize sağlık hocam :)
 
yarın bulunduğum ilin eğitim sen şubesine gidecem bu durumda ne yapılır öğrenecem bakalım ne diyecekler sizlerde gidin bence bi öğrenelim nedir ne değildir:congratulationscut4
 
aylido herzaman olduğu gibi yine süpersin yazını çok beğendim mutlaka mail atılmalı heryere teşekkürler sizede ağzınıza elinize sağlık hocam :)

teşekkür ederim yeliz.. sadece maille kalmayıp önemli merciilere de mektup olarak göndereceğim. şimdilik elimden gelen bu.. ne kadar olumlu sonuç getirir onu bilemiorum işte :(
 
arkadaşlar adliyede çalışan bir tanıdığımdan bilgi aldım. herkes kendi bulunduğu ildeki adliyeye gidip sadece bir dilekçe ile başvuracak. avukat tutmaya yada duruşmaya çıkmaya gerek yokmuş. sadece dilekçenin sonuna sonucun yazı ile bildirilmesini istyorum yazacakmışız. idare mahkemesine başvuracakmışız. toplu şekilde başvurulması yasal değilmiş herkes kendisi dilekçe ile başvurmalıymış. çok masraflıda değilmiş damga,pul ücreti fln ortalama 25,30 lira tutarmış. ama bu şekilde hızlı sonuç alamayabilirmişiz. herkes kendi bulunduğu ilde 3-5 kişi toplanıp eğitim sen e gidip mağduriyetini dile getirmeli. sendika aracılığıyla mahkemeye verilirse çok daha çabuk ve olumlu sonuç alınırmış. biran önce harekete geçmeliyiz lütfen duyarsız kalmayın !!!
 
Hadi arkadaşlar mail atıyoruz eğitim sene bu kursalr canımıza okucak ücretli ile doldurup bize de avcumuzu yalatacaklar
 
bendende tam destek yazılarınızı bugün okudum şimdi birlik zamanı facede ismail koncuk sayfasını bulamadım linki varsa atarmısınız?
 
inşallah ilerimiz daha iyi olur iyi yerlerde olmayı nasip etsin allah...
 
Sırf AB ye şirin görünme Uğruna HÜKÜMETİN AB ye, OKul Öncesi EĞitim Alanında okullaşma oranını yükseltme adına verdiği sözlerin gereği yapılıyor değerli arkadaşlarım... Allah yardımcınız olsun...
 
ya arkadaşlar herkes bir şeyler yapalım diyor ama hiç birşey yapılmıyo ??????????
en azından forum yöneticilerimiz bir adım atabilirlermi ,bize ön ayak olasalar ??? yoksa bizden başka herkes atanacak .LÜTFENNNNNNNNNNNNN SEVGİLİ YÖNETİCİLERİMİZ SİZDEN YARDIM BEKLİYORUZ!!!!!!!!! SAYGILAR,TEŞEKKÜRLER....
 
Kesinlikle katılıyorum hocam
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst