ARKADAŞLAR OKULUMUZUN SERGİSİ NASIL :))))))

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan oslem_45
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:19
SERGİNİZ ÇOK GÜZEL OLMUŞ
 
ellerinize sağlık çok teşekkürler paylaşımın için..
 
ric ederim arkadaşım.arılarla olan proje çalışması diğer öğretmen arkadaşa ait.ben penguen çalışmasını yaptırdım.beğenmenize sevindim...
 
teşekkürler...
 
hepsi de çok güzel çalışmalar..teşekkürlerrr
 
beğenmenize sevindim
 
çok güzel bir sergi olmuş,tebrikler...
 
harika bi sergi canım çok teşekkür ederiz...
 
paylaşım için teşekkürler. elinize sağlık
 
teşekkür ederim beğenmeniz ne güzel
 
hepsi çok güzel ama kolyeler harika.teşekkürler
 
nasılmı bence harikaaaaaaaaaa
 
teşekkürler
 
teşekkürler
 
hepside çok güzeller elinize sağlık
 
mrb öslem_45 yazılarınızı okudum ,çalışmalarınızıda beğendim.Ama internette okulnuz ve persone kadrosu ile ilgili pek bişey göremedim.sitenizi güncelleseniz okul olarak daha çok bilgi edinebiliriz.rizeye görevli gidecek teyzem pazar ilçeside araştırdık ama
internetten pek açıklayıcı bulamadık
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst