Anasınıflarında Aidatlar

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan emelozkptn
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:55
Madde 14Kayıtları
yapılan çocukların kuruma günlük eğitimi aksatmayacak şekilde
devam etmelerinin sağlanması esastır. Ancak özel eğitim gerektiren çocukların sosyal uyum ve
gelişim özelliğine göre günlük devam sürelerinde esneklik sağlanır.
Özürsüz olarak aralıksız 10 gün okula devam etmeyen çocuğun velisi okul müdürlüğünce
yazı ile uyarılır. Bu uyarıya rağmen özürsüz olarak aralıksız 20 gün okula devam etmeyen ve
devam ettiği hâlde belirtilen süre içinde ücretleri yatırılmayan çocukların kaydı silinir. Bu durum​
veliye yazılı olarak bildirilir......bakın arkadaşlar işte bu kadar basit uğraşmayın bunlarla yönetmeliğe göre kaydı silinir bu çocuğun gönderin gitsin varsa bedava bildiği okul oraya gönderir....
 
Madde 14Kayıtları
yapılan çocukların kuruma günlük eğitimi aksatmayacak şekilde
devam etmelerinin sağlanması esastır. Ancak özel eğitim gerektiren çocukların sosyal uyum ve
gelişim özelliğine göre günlük devam sürelerinde esneklik sağlanır.
Özürsüz olarak aralıksız 10 gün okula devam etmeyen çocuğun velisi okul müdürlüğünce
yazı ile uyarılır. Bu uyarıya rağmen özürsüz olarak aralıksız 20 gün okula devam etmeyen ve
devam ettiği hâlde belirtilen süre içinde ücretleri yatırılmayan çocukların kaydı silinir. Bu durum​
veliye yazılı olarak bildirilir......bakın arkadaşlar işte bu kadar basit uğraşmayın bunlarla yönetmeliğe göre kaydı silinir bu çocuğun gönderin gitsin varsa bedava bildiği okul oraya gönderir....

böyle diyorsunuz ama ozamanda öğrenci kalmıyor. zar zor 15 yaptık mevcutları. müdürümüz her defasında 20 yapın diye başımızda. diğer arkadaş usta öğretici mevcut az olursa sınıfı kapatılır o onun telaşında.velilerden para istemekten bıktık. dilenci gibi hissediyorum kendimi. bankaya yatırmaları mümkün değil zaten bunların.öğrencinin durumuna göre 5ile 20 arası alıyoruz . 5i bile göndermek için 2-3 defa kağıt yazıp gönderiyoruz. malzeme bile istemedik .çünkü listeyi gören çocuğunu göndermez .eski boyalarla, makaslarla idare ediyoruz.toplanan aidatlarda yardımcı ablaya gidiyor.anlat anlat bitmez anasınıfı dertleri:ggggdw:
 
arkadaşlar bakın veli aidat ödemiyosa sene başında velilere imzalattığınız sözleşmeyi verin avukata alırsınız bütün parayı faiziyle ..... eğer veliye bunu sene başında bildirirseniz zaten avukata falan ihtiyaç kalmadan öderler......
 
bizde de arasıra sorun oluyor yaptırmayanlar yada maddi zorluk çekenler oluyor, bende konuyu okul müdürüne yolluyporum ,veliye bu konun beni aştığını söylüyorum ve veli ile bu konuda karşı karşıya gelmemeye çalışıyorum.
 
Arkadaşım sene başında yönetmelikte aidatlarla ilgili bölümü yapacağın ilk toplantıda velilerine oku,daha sonra ödemelerle ilgili sözleşme imzalat.Yapılan bu toplantıda alinan kararları tutanak altına al.Daha sonra ki günlerede ödemeler yapılmadıysa küçük haber mektupları ile velileri bilgilendir.Resmi olarak senin yapacakların bunlar gerisi idareye kalmış.Bırak onlar ilgilensin.:36_11_13:Ayrıca snfta yardımcı için neden paraları sen topluyorsun okulda temizlik işlerinde görevli personel mutlaka vardır ve sigortalıdır.Bence ondan yararlanÇünkü sigortasız personel çalıştırmak yasal deği.Kolay gelsin başarılar...:36_11_12:
 
Bagimsiz anaokulunda calisiyorum. Aylik 125 tl veriyorlar zaten bankaya yatiriliyor. Bunun disinda ekstra tİyatro parasi gİbİ paralar toplaniyor ben daha hİÇ para almadim velilere de soyluyorum ben para isiyle ilgilenmiyorum diye cook rahatim.
 
benim velilerim aidatları zamanında veriyorlar ama ben müdüre teslim ediyorum ihtiyaçlarımı karşılamak için bi miktarını bile isteyemiyorum.
oysa ki benim sınıfım için toplanıyo para. o samimiyeti bulamadım hiç bence oara anasınıfı öğretmenin de durmalı müdürlere verilmemeli...
 
Valla bizim müdür cuk cuk yiyo paraları, para falan görmedim ben daha :D
 
Değerli Öğretmenim! Okul Öncesi Eğitim Kurumları Yönetmeliğinde her ayın 15 ini takip eden 3 iş günü içersinde veli, aditları yatırmak zorundadır. Ara tatilinde de Aidatlar TAM yatırılır. Aidat vermeme durumuna gelince Gerekli tutankalrı müdür verdiğinz takdirde hala yatırmıyorsa o, İdarenin bilceği iştir. O zaman da İdare o veliden: Aidat yatıracak maddi durumu yoktur belgesini Muhtardan getirmsini ister ve o çocuğun Dosyasına koyar. Sıkmayın Siz canınızı. Kolaylıklar dilerim...
 
hocam yönetmeliğin hangi maddesine göre mi tutanak tutuyorsunuz benimde yazmam gerekiyor yardımcı olursanız çok sevinirim...
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst