Puanları
0
Solutions
0
- Katılım
- 14 Ara 2009
- Mesajlar
- 2,508
- Tepki Skoru
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 44
Ne kadar güzel,çok sevindim.Kolaylıklar diliyorum size,öğrencileriniz çok şanslıtabii ki yardımcı oluyorsunuz hocam)ben başladım bile deyimleri vermeye hatta dramasını da yapıyoruzz çok eğlenceli oluyo..çocuklar öğretmenim yine deyim öğrenelim diyorlar!!tekrar teşekkürler!!
Rica ederim,beğenmenize çok sevindim,güle güle kullanındeyim öğretmi için süper çalşmlr öğrtmenm ya,teşkkrlr paylşmnz içn (![]()
Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.
Kayıt Ol!