Adey uygulamasını okul öncesi öğretmenleri yapacak mı? Yapacaksa nasıl olacak?
Yapıyoruz hocam yanlışınız varbu sene biz yapmıyoruz... okul öncesini tanımlamamışlar seneye bakalım...
Serkan hocam anlayamadığım şeyler açılıyor.Daha açıklayıcı bilgi verirseniz memnun olurum)
Giriş yapıyorum ve görev seç bölümüne giriyorum.Tek görev görünüyor zaten daha sonra Adey bölüm 1 bölüm 2 bölüm 3 diye sıralanan bir liste başlıyor afet yönetimi ile devam ediyor bu liste seç bölümünden adey eğitim sınıfı bölüm 1 i seçiyorum ancak arkası gelmiyor)
Okul idaremiz bu ayın sonu olarak yansıttığı için olayı telaş yaptıydım)İyi o zaman hiç dikkat etmemiştim tarihe sağolunuz efendim
Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.
Kayıt Ol!