Ademimiz

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan ferhan
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:20
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
60
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
38
@ferhan
Resmi büyütmek ve oy vermek için üstüne tıklayın

şeklimizin ismini çocuklar adem koydu.Kahvaltıdan önce çocuklar ademin kafasının,ayaklarının ,kollarının,şapkasının ne şekilde olduğunu söylüyorlar.
 
Paylaşımınız için teşekkürler
 
TeŞekkÜrler
 
teşekkürler..
 
ya resimleri ben göremiyorum
 
çok güzelmiş ve çok amaçlı
 
teşekkürler.
 
teşekkürler.
 
Teşekkürler
 
teşekkürler
 
çok tatlı, neden "adem" koydular ki adını merak ettim? :)
 
Teşekkürler.
 
teşekkürler
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst