F ferhan Puanları 0 Solutions 0 Katılım 10 Eki 2007 Mesajlar 60 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 38 @ferhan 2 Ara 2007 #1 Resmi büyütmek ve oy vermek için üstüne tıklayın şeklimizin ismini çocuklar adem koydu.Kahvaltıdan önce çocuklar ademin kafasının,ayaklarının ,kollarının,şapkasının ne şekilde olduğunu söylüyorlar.
Resmi büyütmek ve oy vermek için üstüne tıklayın şeklimizin ismini çocuklar adem koydu.Kahvaltıdan önce çocuklar ademin kafasının,ayaklarının ,kollarının,şapkasının ne şekilde olduğunu söylüyorlar.
S semiroglu Puanları 0 Solutions 0 Katılım 11 May 2007 Mesajlar 426 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 46 Konum İzmir @semiroglu 2 Ara 2007 #2 Paylaşımınız için teşekkürler
E esmaögretmen Puanları 0 Solutions 0 Katılım 4 Mar 2007 Mesajlar 2,114 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 44 Konum KADİRLİ,ANDIRIN,BATMAN @esmaögretmen 3 Ara 2007 #3 TeŞekkÜrler
E esradnlr Puanları 0 Solutions 0 Katılım 27 Ocak 2007 Mesajlar 3,007 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 46 Konum 35.5 K.yaka:)) @esradnlr 3 Ara 2007 #4 teşekkürler..
H havva33 Puanları 0 Solutions 0 Katılım 10 Kas 2007 Mesajlar 8 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 43 @havva33 3 Ara 2007 #5 ya resimleri ben göremiyorum
T tuğbataştan Puanları 0 Solutions 0 Katılım 22 Eki 2007 Mesajlar 257 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 42 @tuğbataştan 3 Ara 2007 #6 çok güzelmiş ve çok amaçlı
A Alcen Puanları 0 Solutions 0 Katılım 22 Ara 2006 Mesajlar 1,504 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 50 Konum Aydın @Alcen 3 Ara 2007 #7 teşekkürler.
E emel aydemir Puanları 0 Solutions 0 Katılım 16 Mar 2007 Mesajlar 457 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 42 @emel aydemir 4 Ara 2007 #8 teşekkürler.
G gönül Puanları 0 Solutions 0 Katılım 27 Ara 2006 Mesajlar 4,935 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 54 @gönül 5 Ara 2007 #9 Teşekkürler
F fati_avci Puanları 0 Solutions 0 Katılım 1 Tem 2007 Mesajlar 2,634 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 46 Konum istanbul @fati_avci 15 Ara 2007 #10 teşekkürler
B buğdaytanesi Puanları 0 Solutions 0 Katılım 17 Eyl 2007 Mesajlar 2,240 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 44 @buğdaytanesi 28 Ara 2007 #11 çok tatlı, neden "adem" koydular ki adını merak ettim?
O ozlemcun Puanları 0 Solutions 0 Katılım 16 Nis 2007 Mesajlar 560 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 59 @ozlemcun 28 Ara 2007 #12 Teşekkürler.
N nameless Puanları 0 Solutions 0 Katılım 16 Ara 2007 Mesajlar 36 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 40 @nameless 29 Ara 2007 #13 teşekkürler