arkadaşlar salacte basınca hata veriyo neden acaba herkeze ölemi oluyo
TC kimlik no alabilir miyimhocam arkadaşınız nerden öğrenmişyardımcı olun
aynen hocam bende açamadımarkadaşlar salacte basınca hata veriyo neden acaba herkeze ölemi oluyo
tcnizi özel mesajla yollayın bana bakayım.ltfn cvp yazın herkezde oluyomu select e tıklayınca hata veriyor
64 ile atanamadım bir yıl daha evdeyim
küsürat yok mu tam 67 mi hocamben 67 ile tokata atandım arkadaşlar..
65 de kalmış kızlarkazananlar hayırlıı olsun
Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.
Kayıt Ol!