20 aralıga kadar puanları paylasalım

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan istanbullum
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:07
65,58 İSTANBUL inşallah...
 


arkadaşlar inşallah hepiniz için hayırlısı olurda atnırsınız açıkçası ben yaptığınız sıralamayı görünce biraz buruldum 74,70,69,64 herneyse puanlarınız yüksek şimdiye kadar nerdeydiniz yazık ya herzaman aynısı oluyo bilinçli olarak puanları iyi olanlar iyi bir yer olsun diye bekliyor sonuç düşük puan alanların hüsran yine neden böyle yapıyosunuz size hak verilmiş neden kullanmayıp başkalarının önüne taş koyuyosunuz görev kutsal biz bu işi yapmaya kadar verdiysek neresi olursa diyebilmeliyiz sonuçta herkes dörtdörtlük yerde çalışmıyo arkadaşlar açıkçası yüksek alıp 26yı işaretlemeyen arkadaşları kınıyorum başka bişey demiyorum allah herkesin gönlüne göre versin herşey gönlünüzce olsun......​


Bu üstteki nasıl bir yazıdır arkadaşım...benimde puanım yüksek ama herkesin farklı sebebleri var..mesela ben evliyim ve bebegim var.ist dışı yazamadım.olmadı...size ne isteyen istediği puanla istediği yeri yazar,26 yı açmaz açar..Niye böyle saçma yazılar yazıyosunuz..Madem sende otur gecelerce ders çalış yüksek puan al..allah allahhh
 
doğruya oo iptal olandırr ben tarihe bakmadım kpss 2010 deyince iptal olan olduğunu düşünmedim doğrusu pardon yanlış alarm için . ama yinede sıralma çok sarsmamıştır çün ki herkezin puanı düştüü yaklaşık bi aşağı bi yukarıdır diye sanıyorum . şu klavuz mudur nedir bi açıklansada bizde ordan burdan medet umasak yaa
 
67,003 tercihler ege bölgesinden olucak ama sonlara doğru doğu illerini yazıcam. ve 26 yı işaretliycem
 
55.494 26 ya evet..
 
bende hala açılmadı site bu kadar beklemenın sonucu iyi olsun hepimiz için
 
44,438 neresi olursa(:
 
arkadaşlar benm puanım 41.780 benim bile ümidim var.hepimiz gideceğiz.kimse kalmayacak ve şubatta da atama yapacaklar..... bekleyelim ve görelimmmmmmm
 
arkadaşlar bakan hanım o.ö öneminden bahsediyor her yerde ama çok fazla ümitlenmeyin alım çok olmayacak çünkü çok öenemli olan okulöncesi alan dışı kişilerin elinde önemini yitirdi alan ihtiyaç alan dışı kişiler ücretli çalıştırılarak kaparıldi atanacak arkaaşlara şimdiden hayırlı olsun
 
arkadaşlar bakan hanım o.ö öneminden bahsediyor her yerde ama çok fazla ümitlenmeyin alım çok olmayacak çünkü çok öenemli olan okulöncesi alan dışı kişilerin elinde önemini yitirdi alan ihtiyaç alan dışı kişiler ücretli çalıştırılarak kaparıldi atanacak arkaaşlara şimdiden hayırlı olsun

size katılıyorum hocam kalan üç beşe de torpilli olanlar gider biz de avil avil bakarız ancak...mecliste torpil kağıtları havada uçuyor ,gece yarısı habersiz hasanetsiz lök diye kadrolu atamalar yapılıyr ikinci atama adı altında ,klavuz 20 sinde yayınlanack deniyor (sözleşmeli için)22 sinde bir arkadaşın yazdığı gibi ''sevgili öğremnler ,....'' den başka bir açıklama bulunmayan,kontenjanın puanların açıklanmadığı abuk bir klavuz yayımlanıyor ve yarın başvurular başlıyacak gece de atamaları yaparlatr artık! bu kadar aptal yernie koyulmaz insan ya valla pes !bu kadar aleni torpili ömrü hayatımda görmedim
 
size katılıyorum hocam kalan üç beşe de torpilli olanlar gider biz de avil avil bakarız ancak...mecliste torpil kağıtları havada uçuyor ,gece yarısı habersiz hasanetsiz lök diye kadrolu atamalar yapılıyr ikinci atama adı altında ,klavuz 20 sinde yayınlanack deniyor (sözleşmeli için)22 sinde bir arkadaşın yazdığı gibi ''sevgili öğremnler ,....'' den başka bir açıklama bulunmayan,kontenjanın puanların açıklanmadığı abuk bir klavuz yayımlanıyor ve yarın başvurular başlıyacak gece de atamaları yaparlatr artık! bu kadar aptal yernie koyulmaz insan ya valla pes !bu kadar aleni torpili ömrü hayatımda görmedim[/QUO:..
:)))))))))))))))))))))))))))))))))) böyle düşünmeye devam edin.
 
size katılıyorum hocam kalan üç beşe de torpilli olanlar gider biz de avil avil bakarız ancak...mecliste torpil kağıtları havada uçuyor ,gece yarısı habersiz hasanetsiz lök diye kadrolu atamalar yapılıyr ikinci atama adı altında ,klavuz 20 sinde yayınlanack deniyor (sözleşmeli için)22 sinde bir arkadaşın yazdığı gibi ''sevgili öğremnler ,....'' den başka bir açıklama bulunmayan,kontenjanın puanların açıklanmadığı abuk bir klavuz yayımlanıyor ve yarın başvurular başlıyacak gece de atamaları yaparlatr artık! bu kadar aptal yernie koyulmaz insan ya valla pes !bu kadar aleni torpili ömrü hayatımda görmedim
hocam geçen yıldan beri çektiğimi bir allah bir ben bilirim psikolojim çok bozuk geçen temmuz atamasında 0.8 puanla kaçırdım yanin 45.630 kaldı benim puanımda 54.630 du iptal edilen sınavdan 60 puan almıştım netlerimi yükselttiğim halde 10 net 49 puana düştü allah bu dünyada da öbür dünyada da hesabını sorsun allah hepimizin yardımcısı olsun
 
ktemel hocam görünen köy klavuz istemez bir kaç saat sonra her şey belli olacak kimsenin ümidini kırmak istemem ama sonuç az çok ortada diğer atamalarda da gördük bunu umarım ben yanılırım
 
arkadaşlar taban çok önemli alacağı kişisayısıda tabi ben başvuru yapmaktan bile şüpheliyim puanım çok düşük allah hepimizin yardımcısı olsun hakkımızda hayırlısı olsun
 
arkadaslar puanım 62.419 erzincanı düşünüyorum ama bilmiyorum olurmu diye
 
kontenjan az olursa 60 tan aşagı düşmez hatta 65 ten gibime geliyor.... :(
 
47.725 puanım 26 yazmayacağım
 
biri bana yardım etsin lütfennn kafam çorba oldu :S kadrolu atamada sıralama 1390 da kaldı sanırım ve 1200 kayma olmuş bu kayna çok fazla şimdi sözleşmei tercih yapacak kişi nasıl düşünmeli ? bu kaymanın cok fazla olması yarar mı yoksa zarar ? tecrübeli ve gercekten bilgisi olan arkadaşlar yardımlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst