Merhabalar Okul Öncesi Forum Resmi Web Sitesi 'Biz BÜYÜK Bir Aileyiz'

Foruma ücretsiz kayıt olarak mesaj gönderebilir, yeni konular oluşturabilir ve diğer üyeler ile etkileşim içine olabilirsiniz.

Usta öğretici atamalrı

Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
5
Tepki Skoru
0
Puanları
0
yaa arkadaşlar size bişey sorca sizde usta öğreticiler alınırken öcelik açıköğretimlilerinmi yoksa torpillilerinmi sizin atamalarda yani lise mezunlarını alıpta il merkezlerine veriliyomu.bizde böyle önce torpilliler atama yapan kişiler ne okuduğunu kaçıncı sınıf okuduğunu hiç takmıyolar.buna dur demek için ne yapabiliriz bi fikri olan varmı
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
40
Tepki Skoru
0
Puanları
0
ahh melekcigim .bende o dertten müzdaribim 2. sınıfım.94 puan aldım
ve antepte 74 alan lisemezunları atanmış.gülermisin aglarmısın.yapacak birşey varsa birlikte yabalım:36_1_6:
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
40
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Ayrıca sıralam şöyle önce 1-LİSANS_2-ÖNLİSANS_3-açıkög 4.sınıf 4-açıkögret 3.sınıf öyle 2 1 ve lise diye gidiyor ama takan kim.saglık olsun seneye inş üzülme:36_3_12:
 
Katılım
25 Haz 2006
Mesajlar
8
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
43
ark.denısse katılıyorum.herkezı seferber edıp dılekce yazın bakanlıga yollayın.ama elden teslımlerı kabul edıyolar.ben ona bakarsan onlısanslılarına acıkogretım okuyup 3-4 sınıfta olanların haklarını yemelerıede kızıyorum.ama napacaksın..mıllı egt.işte
 
Katılım
3 Ağu 2006
Mesajlar
281
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
38
zaten devletina macı da bu az maaşa işçi çalıştırmak az maaşla çalışan varken neden daha fazla maaş versinler
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
500
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
38
gulsah' Alıntı:
zaten devletina macı da bu az maaşa işçi çalıştırmak az maaşla çalışan varken neden daha fazla maaş versinler
sinir oluyorum ya bu olaya gerçekten haklısın arkadaşım.
valla bu sisteme diyecek bir laf bulamıyorum ben...o kadar okuyoruz ve sonunda bu hale geliyoruz ne trajik...usta öğretici olarak atanışımıza seviniyoruz...hatta gerçekten traji komik yaa :36_13_3:  :36_1_6:
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
500
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
38
işte denizcim sorun da burda ya hiç bir hak tanınmıyo malesef:(keşke dediklerin olsa o zaman herkes razı olur...ama ne yazık ki 4sene okumanın, bilgi birikiminin sonucu birkaç saat içinde belirleniyor:(hemde alakasız saçma sapan soruları olan bir sınavla...
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
180
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
34
bu durumları okuyumca çok uzuluyorum daha 2.sınftayım ama gelecegımı düşünen bırıyım gercekten zor ve bır zman sonra ınsanın ne sevkı nede ınancı kalır allah hepmıze kolaylık verısn
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
1
Tepki Skoru
0
Puanları
0
sevgili meslektaşlarım
sizinle aynı kaderi paylaşıyorum bende bir usta öğreticiyim ve bu isim hiç hoşuma gitmiyor.neden bizede sözleşmeli öğretmen ya da ücretli öğretmen demiyorlar ya.bir türlü anlam veremiyorum.insanlara usta öğreticliği anlatmak o kadar zorki hatta bazen imkansız oluyor.böyle giderse yaptığım işten utanmaya başlayacağım.keşke zamanında bir fabrikaya girip çalışsaydım şimdi 12 yıllık sigortam tam olarak ödenmiş olacaktı.bizden çaldıkları hayatımızın bedelini seçimlerde ödemek zorundalar.bu bir insanlık dramıdır hayat katliamıdır.
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
4
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
35
arkadaşlar,
2007-2008 öğretim yılı için usta öğretici atamaları yapılıcakmı?
varsa nezaman başlıyor?bana bu konuda bilgi verirseniz çok sevinirim...
 
Katılım
6 May 2006
Mesajlar
88
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
36
bulunduğun bölgenin ilçe milli eğitim ine sorabilirsin yada il milli eğitime sanırım ilçeye haziran ayında veriliyo belgeler...
 
Katılım
11 Şub 2007
Mesajlar
28
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
37
arkadaşlar bende bir usta öğreticiyim. usta öğretici başvuruları her zaman ağustos ayının başında yapılır. eylül ayında okul açıldıktan sonrada görev yerleri belli olur. ağustos ayının başında bulunduğunuz milli eğitim müdürlüklerine gidip bilgi alabilirsiniz. sevgiler
 
Katılım
2 Tem 2007
Mesajlar
3
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
35
keşke bişey yapılabilseydi... ama bu biraz zor arkadaşım artık puan tecruben değil nekadar çok torpilin var ona bakıyolar...
 
Katılım
2 Tem 2007
Mesajlar
3
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
35
arkadaşım bunu yapmak biraz zor nekadar dilekçe verirsen ver önlenemez.. artık almış olduğun puanlar tecruben ve bitirmiş olduğun okul değil nekadar çok torpilin var önemli olan.. kabul edilmesi zor ama gerçek
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
1
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
41
meraba arkadaşlar açıköğretim 4.sınıfım ben seminere ilk katılanlardanım ve bizde puan yoktu ben bu sene usta öğr.olmak için seminere tekrar katılacakmıyım ?lütfen beni bilgilendirin
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
1,022
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
37
arkadaşlar bende bir usta öğreticiyim. usta öğretici başvuruları her zaman ağustos ayının başında yapılır. eylül ayında okul açıldıktan sonrada görev yerleri belli olur. ağustos ayının başında bulunduğunuz milli eğitim müdürlüklerine gidip bilgi alabilirsiniz. sevgiler
arkadaşım atamalar ağustos başında yapılmıyor. çünkü ağustos başında kpss sonuçları açıklanıyor ve sonuna doğruda yerleştirme sonuçları açıklanıyor. bundan sonra boş kalan kadrolara usta öğretici atanıyor. eğitim-öğretim aksamayacak şekilde atamalar yapılmaya çalışılıyor. okulların açıldığı gün başlanacak şekilde de atamalar yapılabilyior. bazende okullar açıldıktan sonra yapılıyor. bakanlık tarafından açıklandıktan sonra atamalar il milli eğitim müdürlükleri tarafından yapılıyor.
 

Giriş yap

Okul Öncesi Forum TV

000
Gün
00
Saat
00
Dakika
00
Saniye
Canlı yayına kalan süre.

18 Yıldır Sizlerle

18 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Üst