Programdaki Etkinliğin Adı=Drama Etkinliği
Matematik Etkinliğin Adı=Kil ve Heykeltraş
Kavram=Önünde-arkasında
Yaş=4-6 Yaş
Süre=20 dk
Materyaller=………………………
Gelişim Alanı=Psikomotor
Amaç ve Kazanımlar
Amaç1=Bedensel koordınasyon gerektiren belirli hareketleri yapabilme
Kazanım1=Sözel yönergelere uygun olarak ısınma hareketleri yapar
Ögrenme süreci=İki çocuk ortaya çıkarlar.Biri heykeltraş digeri ise materyal (kil, hamur, vb) olur. Heykeltraş olan elleri ile digerine istedigi biçimi verir. Örnegin; kollarını kaldırır, agzını açar, başını saga sola hareket ettirir.Diger coçuk, kendisine verilen bu şekli muhafaza eder ve bozmaz.Daha sonra roller degiştirilir ve tekrar oynanır.
DEGERLENDİRME
Matematik Etkinliğin Adı=Kil ve Heykeltraş
Kavram=Önünde-arkasında
Yaş=4-6 Yaş
Süre=20 dk
Materyaller=………………………
Gelişim Alanı=Psikomotor
Amaç ve Kazanımlar
Amaç1=Bedensel koordınasyon gerektiren belirli hareketleri yapabilme
Kazanım1=Sözel yönergelere uygun olarak ısınma hareketleri yapar
Ögrenme süreci=İki çocuk ortaya çıkarlar.Biri heykeltraş digeri ise materyal (kil, hamur, vb) olur. Heykeltraş olan elleri ile digerine istedigi biçimi verir. Örnegin; kollarını kaldırır, agzını açar, başını saga sola hareket ettirir.Diger coçuk, kendisine verilen bu şekli muhafaza eder ve bozmaz.Daha sonra roller degiştirilir ve tekrar oynanır.
DEGERLENDİRME