Merhabalar Okul Öncesi Forum Resmi Web Sitesi 'Biz BÜYÜK Bir Aileyiz'

Foruma ücretsiz kayıt olarak mesaj gönderebilir, yeni konular oluşturabilir ve diğer üyeler ile etkileşim içine olabilirsiniz.

Öğrencilerin yapması gereken çalışmaları öğretmenin yapması!!!!!!!!

Katılım
13 Şub 2009
Mesajlar
682
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
42
arkadaşlar bu konu ile ilgili yorumlarınızı bekliyorum.sizde sınıfınızdaki öğrencilerin yapılan faaliyetlerdeki herşeyi kendileri yapmaları gerekirken öğretmenin,stajyerlerin yada çalışanyardımcının yapması,çocuğun kendi yaptığı çalışmayı beğenmeyip söküp yeniden yapıştırılması ne kadar doğru yorumlarınızı bekliyorum.
ben buduruma şiddetle karşıyım ve kızıyorum.okul öncesi eğitim çocukların amaç ve kaznımları edinip iyi eğitim temeli almaları için veriliyor.neden çocuğun kendi ürününü bozup biz düzeltelim bunun mantığı nedir?yorumlarınızı ve açıklamalarınızı bekliyorum. teşekkürler şimdiden..
 
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
971
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
46
iyi bir konuya değinmişsiniz.. benimde en çok kızdığım durumdur..hani herkes bilir çocuk resim yapar öğretmeni beğenmez...vs. bu hikayede anlatıllan öğretmen tipi maalesef hala mevcut.. ozaman siz çocuğa ne veriyorsunuz başkasının yapması yada yapılan bozulması düzeltilmesi...şiddetle karşıyım...
bir sergiye gidersiniz gezersiniz ohhh herşey öğretmenlerin elinden geçmiş... birde yazar şu sınıf bu sınıf...yazık..bırakın çocuklar yapsınn...
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
1,466
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
37
bnde çok KARŞIYIM..
2.dönem okulumu deiştrmk zorunda kaldım ve baktımki çocuklara hazıra alışmışlar..sürekli öğretmnleri ve yardımcılar yardım etmiş.çocuklar oturmuş..
şimdi kendileri yapıolar,gerektğinde yardım ediorum sadece gösteriorum..yarım yapsalar bile panoya yarım asıorum.2.gün başka faaliyetini btrdiğini görüorum..
şuan ben çok zorlanıorum,alışılagelmişliği bozmk çok zor oluo...
önmli olan onların öğrenmesii!!!!!!biz zaten bilioruz değil mi arkadaşlar?..
 
Katılım
13 Şub 2009
Mesajlar
682
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
42
biliyormusunuz bu konu çoktan beridir beni rahatsız ediyordu.önceki yıllarda kendi öğrencilerimin çalışmalarına bakıyordum birde diğer sınıfın etkinliklerine kendi çocuklarımın neden geri olduklarını düşünüp üzülüyordum neden benim öğrencilerim bukadar kötü çalışmalar çıkarıyor diye düşünürdüm.ama çok kez şahitolduğum durumdan sonra (öğretmenin,stajyerlerin,yardımcının çocukların çalışmalarını düzelttiğini görünce)kendi çocuklarımın aslında çok başarılı olduğunu gördüm.çünkü ben herşeyi kendi çocuklarıma yaptırıyorum.ve heryönden başarı sağladığıma inanıyorum.diğer arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum.
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
6,954
Tepki Skoru
1
Puanları
0
Yaş
47
yapılan etkinlikleri düzelten arkadaşların yaptığı gerçekten hoş değil...
tüm eksiklikleriyle çocuğa aitr etkinlikleri panoda görmek çok daha önemli..
vitrin amaçlı yapılan faaliyetler sadece arkadaşları mutlu ediyor sanırım ...
ayrıca anasınıfındaki amaç devamlı sanat etkinliği yapmak değil, biz eğitim ve davranış kazanımı için eğitim aldık ve çocuklarımızı geleceğe iyi bir eğitim ve özgüvenle hazırlayabiliriz..
 
Katılım
16 Ara 2007
Mesajlar
635
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
52
Hepinize katılıyorum arkadaşlar bende çocuklarımın neden makasla diğer sınıf gibi kesemediğini kafama takmıştım.Hamur oynatıyorum ,makasla kesme çalışmaları yaptırıyorum , eve kesme ödevi veriyorum yinede diğer sınıfın kesmeleri gibi olmuyordu.Evet meğer öğretmen hanım kendisi keser yapıştırırmış.Çocuklarda oyuncaklarla oynarmış isteyen faaliyetinin kenarlarını boyar yada süslermiş.Bunu duyduktan sonra faaliyetlere yakından baktım da gerçekten tüm sınıf böyle kesemez diye düşündüm içim rahatladı artık çocuklarımı o kadar sıkmıyorum .
 
Katılım
15 Ara 2007
Mesajlar
213
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
36
bende 2 donem okulumu degiştirmek zorunda kaldım benimde en çk kızdıgım konularda biri bu giden ögretmende hazır faliyetlere dergiye cok yoneldiği için faliyetleride kendi yaptıgı için hazır faliyet kullandıgı için 5 yas cocukları kesme yapmayı bilmiyor çocuklarım kesmeye başladıgından beri o kadar mutluyum ki anlatamam 5 yas cocugu olabilir ama kesmeyi bilmeleri gerektiğini biliyorum falliyetini yamuk kesede guzel olmassada o faliyet panoya asılmalı aksai taktirde diger turlu ögretmen faliyettini kendi yapıp kendi asıyor kendini tatmin ediyor sanırım
 
Katılım
13 Şub 2009
Mesajlar
682
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
42
arkadaşlar yorumlarınız için çok teşekkürederim.kadrolu öğretmenlerin bir çoğunda bu var.hep savunduğumu burda tekrar vurguluyorum.öğretmenlik kabiliyet ister öğrencinin çalışmasını öğretmen kendisi yapıp panoya asarak öğretmenlik olmaz.
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
142
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
38
benım okul oncesı ogretmenlerının cogunda gordugum en buyuk eksıklık bu. cocuk bu durumda hırsızlıga alısıyor yapmıyor ama yapmış gıbı asılıyor.benım ogrencılerım 36-48 ay uzun bı sure makas nasıl tutulur baskasına verılırken nasıl verılır nerelerde kullanılır bunun uzerınde durdum. kesemeyenler oldu.bıre bır ılgılendım aıleden destek ıstedım bazılarının parmak kaslarının olgunlasması gerekıyordu onu bekledım. sonuc mukemmel.herkes bılır kı etkınlıkler cocuga aıttır cocuk da sunu bılır yapamazsam sadece destek gelır ogretmen benım yerıme kesmez.
 
Katılım
25 Nis 2008
Mesajlar
8
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
44
Arkadaşlar ben de bu durumdam müzdaripim. Aynı saatlerde çalıştığım arkadaşım da çoğu zaman bunu yapıyor. Kırıcı olmadan sık sık uyarıyorum, çocukların etkin olduğu etkinlikler yap diye. Benim sınıfım pek süslü olamıyor, çünkü hep çocuklarımın "yarım yamalak" işlerini asıyorum. Bence çok şekerler ama, diğer arkadaşların iğnelemelerine maruz kalıyorum :)
Onlar kendileri yapıp asıyor,biz yetişkinlere göre çok şık oluyor herşey, sınıfımın çalışmalrı ise....:(
 
Katılım
16 Ara 2007
Mesajlar
635
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
52
arkadaşlar yorumlarınız için çok teşekkürederim.kadrolu öğretmenlerin bir çoğunda bu var.hep savunduğumu burda tekrar vurguluyorum.öğretmenlik kabiliyet ister öğrencinin çalışmasını öğretmen kendisi yapıp panoya asarak öğretmenlik olmaz.
size katılmıyorum .kadrolu veya kadrosuz çalışan yada stajer olan arkadaşlar,eve içiniz rahat gidip "ben bugün işimi çok güzel yaptım çocuklarıma bişey daha öğretttim" diyebiliyorsan vicdanen yastığına kafanı rahat koyup uyuyabiliyorsan, çocuklardan sevginin ,ilginin karşılığını alabiliyorsan ne mutlu sana
 
Katılım
13 Şub 2009
Mesajlar
682
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
42
size katılmıyorum .kadrolu veya kadrosuz çalışan yada stajer olan arkadaşlar,eve içiniz rahat gidip "ben bugün işimi çok güzel yaptım çocuklarıma bişey daha öğretttim" diyebiliyorsan vicdanen yastığına kafanı rahat koyup uyuyabiliyorsan, çocuklardan sevginin ,ilginin karşılığını alabiliyorsan ne mutlu sana
arkadaşım burda farklı bir yorum getirmişsin merak ediyorum bir öğretmen kendi yaptığı çalışmayı panoya asıp herkesin aaaa çok güzel olmuş demesi o öğretmen çocuğa bişey vermediği halde nasıl vicdanını rahatlatır?burda insanın vicdanının rahat olması değil milletin övgüleri için nefsine göre hareket etmesi saklıdır.çocuğa kazandırmadığım bir davranışiçin yaptırmadığım bir çalışmaiçin vicdanım rahat olmaz ancak rahatsız olabilir.
 
Katılım
13 Şub 2009
Mesajlar
682
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
42
anlamadığım buraya yorum yazamazsınız gibi bişey olmuş nasıl oluyor??????????????*****
 
Katılım
10 Tem 2008
Mesajlar
5
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
36
kınıyorum.okulöncesi eğitimin amacı zaten herşeyi çocuğun yaparak yaşayarak deneyerek öğrenmesi.öğretmenler neden yapar anlamış değilim.bizlerin bunları yapanları görüp görmemezlikten gelmemizde bu yanlışa ortak olmamızı sağlıyor.bizzat stajerimde yaşadım.öğrencinin velisiyle konuşurken kendisi öğrencinin resim defterine ev resmi çiziyor.bunun yanlış olduğunu ve çocuğu ezbere alıştırdığını yaratıcılığının engellendiğini anlattım.bence eğitimin eksikliğinden kaynaklanıyor.bu eğitimin en başında verilmeli.bence çocuk herşeyi kendisi yaptığı zaman öğrenir ve öğrendiği kalıcı olur.onlara fırsat vermeliyiz.
 

Giriş yap

Okul Öncesi Forum TV

000
Gün
00
Saat
00
Dakika
00
Saniye
Canlı yayına kalan süre.

18 Yıldır Sizlerle

18 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Üst