ben bu oyunu bugun oynattım cok eglendıler cocuklara sınıftakı arkadaslarından bırıne mektup yazmak ısteseler nasıl bır mektup olmasını ıstedıklerı sorulur ve fıkırlerı alınır.
her cocuga boya kalemlerı 10*10 cm olcusunde kagıt ve 20*20cm olcusunde elısı kagıdı verılır.
elısı kagıdından basıt bır zarf yaptırılır ve kagıtlarına ıstedıklerı arkadaslarına mektup cızmelerı yazacaklarını resımle anlatmaları ıstenır.
faalıyetlerı bıten cocuklara ne cızdıklerı ne anlatmak ıstedıklerı sorulur ve resım cızdıklerı kagıdın arkasına soyledıklerı yazılır.
zarfın arkasına kımden kıme gıdecegı yazılır.mektup ıcıne koyulur.
sonra ogretmen tum cocuklardan mektuplarını ben postacıyım dıyerek toplar.toplanan mektuplar sahıplerıne ulastırılır ve okunmasını ısteyenlerınkı okunurr..
bu arada bak postacı gelıyor sarkısı da soylenebılır
YALNIZ DIKKAT EDILMESI GEREKEN BIR DURUM VAR bazı cocuklara mektup cızılmeyebılır bunun ıcın ben cocuklara kendılerıne bırer es secmelerını ve sectıklerı ese mektup yazmalarını ıstedım gercekten cok guzel oldu......
her cocuga boya kalemlerı 10*10 cm olcusunde kagıt ve 20*20cm olcusunde elısı kagıdı verılır.
elısı kagıdından basıt bır zarf yaptırılır ve kagıtlarına ıstedıklerı arkadaslarına mektup cızmelerı yazacaklarını resımle anlatmaları ıstenır.
faalıyetlerı bıten cocuklara ne cızdıklerı ne anlatmak ıstedıklerı sorulur ve resım cızdıklerı kagıdın arkasına soyledıklerı yazılır.
zarfın arkasına kımden kıme gıdecegı yazılır.mektup ıcıne koyulur.
sonra ogretmen tum cocuklardan mektuplarını ben postacıyım dıyerek toplar.toplanan mektuplar sahıplerıne ulastırılır ve okunmasını ısteyenlerınkı okunurr..
bu arada bak postacı gelıyor sarkısı da soylenebılır
YALNIZ DIKKAT EDILMESI GEREKEN BIR DURUM VAR bazı cocuklara mektup cızılmeyebılır bunun ıcın ben cocuklara kendılerıne bırer es secmelerını ve sectıklerı ese mektup yazmalarını ıstedım gercekten cok guzel oldu......