Merhabalar Okul Öncesi Forum Resmi Web Sitesi 'Biz BÜYÜK Bir Aileyiz'

Foruma ücretsiz kayıt olarak mesaj gönderebilir, yeni konular oluşturabilir ve diğer üyeler ile etkileşim içine olabilirsiniz.

KUMAŞ KİTAP

Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
533
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
39
bu kitabı ödev olarak hazırladım.umarım beğenirsiniz..
müzikli yaptım kapak açılınca müzik çalıyor.
[img][img]http://www.7renkakademi.net/1oc1/f226fbf6f2.jpg[/img][/img]
[img][img]http://www.7renkakademi.net/1oc1/2610272465.jpg[/img][/img]
[img][img]http://www.7renkakademi.net/1oc1/e668aed182.jpg[/img][/img]
[img][img]http://www.7renkakademi.net/1oc1/bb60310ddd.jpg[/img][/img]
[img][img]http://www.7renkakademi.net/1oc1/0d19f7993d.jpg[/img][/img]
[img][img]http://www.7renkakademi.net/1oc1/470a87981f.jpg[/img][/img]
 
Katılım
14 Kas 2006
Mesajlar
1,278
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
36
canım çok hoş yaa.
nasıl yaptın?yani kapağını açınca müzik çalmasını?
 
Katılım
19 May 2006
Mesajlar
147
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Bence çok güzel olmuş, fikirde hoş yapımıda çok hoş olmuş.
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
533
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
39
pnrrr' Alıntı:
canım çok hoş yaa.
nasıl yaptın?yani kapağını açınca müzik çalmasını?
teşekürler beğendiğine sevindimm..kapağınıda müzikli kartlar varyaonların mekanizmasını söküp mukavvaya yapıştırıp üzerini kapladım.
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
1,292
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
12
çok hoş bi çalışma teşekkürler..bizde hocamız bunun gibi kumştan yapılmış bi kitap örneği göstermişti onun içeriği de için de elma,armut.incir vs den oluşan meyveler var ve bu meyvelern ortasından örgüden yapılmış kurtçuk geçiyor..
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
533
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
39
nagihan1903' Alıntı:
çok hoş bi çalışma teşekkürler..bizde hocamız bunun gibi kumştan yapılmış bi kitap örneği göstermişti onun içeriği de için de elma,armut.incir vs den oluşan meyveler var ve bu meyvelern ortasından örgüden yapılmış kurtçuk geçiyor..
[/qu
begendiğine sevindim..evet dediğin gibi meyvelerdende çok güzel olur.bir dahakinede onu denerim:)
 
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
2,316
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
39
ÇOOk güzel olmuş..bizim de vardı orijinal bi hikayeden kitabımız:D arkadaşlarımla yapmıştık..Kitap arkadaşımda alırsam buraya eklerim..teşekkür ederiz süpermiş ellerine sağlık...
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
533
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
39
deria83' Alıntı:
ÇOOk güzel olmuş..bizim de vardı orijinal bi hikayeden kitabımız:D arkadaşlarımla yapmıştık..Kitap arkadaşımda alırsam buraya eklerim..teşekkür ederiz süpermiş ellerine sağlık...
merak ettim şimdii:):)
 
Katılım
8 Eyl 2006
Mesajlar
9,423
Tepki Skoru
1
Puanları
0
Yaş
37
ÇOK HOŞ Bİ ÇALIŞMA :) FİKİR Bİ HARİKA:) PAYLAŞIMIN İÇİN TEŞEKKÜRLER... :)
 
Katılım
4 Haz 2007
Mesajlar
28
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
32
Harika olmuş.Güzel bir çalışma paylaşımın için teşekkürler
 
Katılım
4 May 2007
Mesajlar
5,261
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
36
hocam siz harikasınız neler yapmışsınız öyle aklımahayatta gelmez müzikli kartı sökmek :):):) teşekkürler ellerinize sağlık harika olmuş
 

Giriş yap

Okul Öncesi Forum TV

000
Gün
00
Saat
00
Dakika
00
Saniye
Canlı yayına kalan süre.

18 Yıldır Sizlerle

18 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Üst