- Katılım
- 4 Ara 2014
- Mesajlar
- 89
- Tepki Skoru
- 0
- Puanları
- 0
Ayagimizdaki Coraplarimizi once inceledik.kullanim amaçlarını boyutlsrini kalinliklarini vee desenlerini inceledik.benzer ve farkli özelliklerine değindik. Daha sonra Masada dağınık ve ters duran çoraplarin başına geçtik çorapları inceledik.Ayni desene sahip çocukların yanyana geçip coraplarini boyamak istedikleri renge boyamalarini istedik.Birlikte karar veterek coraplarin teklerini... boyadilar .ve kestiler. KESILEN çoraplar karisik olarak yere serildi.ilk çorabı bn seçip ipimize astim .çamaşır ipinde kaç çorap var diye soru yonelttiim.Siradaki arkadaşımız bu çorabın tekini getirdiginde ipte kaç çorap olacak ...srklinde birer birer arttirarak sirayls çorap astirarak toplama islemi ,dikkat calismasi yaptirilir.Yerde eşi olmayan teki olmayan coraplarada tek cift kavramini pekistirmek için değindik. ..Yardımlaşma, işbirliği, dikkat çalışmalari ve matematik becerileri ve daha fazlasi kazandirildi.
Ekli dosyalar
-
92.9 KB Görüntüleme: 2
-
95.7 KB Görüntüleme: 1
-
81 KB Görüntüleme: 1
-
76.2 KB Görüntüleme: 1
-
84.8 KB Görüntüleme: 1
-
72 KB Görüntüleme: 1