Merhabalar Okul Öncesi Forum Resmi Web Sitesi 'Biz BÜYÜK Bir Aileyiz'

Foruma ücretsiz kayıt olarak mesaj gönderebilir, yeni konular oluşturabilir ve diğer üyeler ile etkileşim içine olabilirsiniz.

Gelişim kontrol listesi

Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
255
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
42
arkadaşlar yeni program kitabında gelişim kontrol listesinden bahsediyor fakat bir örneği yok programda. çocukların yaş gruplarına göre gelişim özellikleri seçilerek bu özellikler gelişim kontrol listesi olarak kullanılacaktır diyor. geçen sene kullandığımız HZ AS şeklinde doldurduğumuz formu mu kastediyo acaba? yardımcı olursanız sevinirim.
 
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
28
Tepki Skoru
0
Puanları
0
arkadaşım program kitabında 36-72 ay çocukların gösterebilecekleri davranışlar listelenmiş işte yaş grubuna göre öyle bir liste yapıyorsun kazanım değerlendirme formu şeklinde ve onu her dönem sonunda olmak koşuluyla eksi,yarım artı,artı şeklinde dolduruyorsun
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
368
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
37
Çocukların gözlem dosyalarındada oluyor o listeler..Ve benim bildiğim 1 dönemde en az üç kere o listeden dolduruyoruz..bir tür gelişimini takip etme işi oluyor..Bu üç kere konusunda yanılıyor olabilirim tabi..
 
Katılım
2 May 2006
Mesajlar
126
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
41
arkadaşım geçen sene hazırladığımız "davranış değerlendirme formları" yeni programda bahsettiğiniz gelişim kontrol listesi ile birlikte verilen "kazanım değerlendirme formu" olarak değişmiş. değerlendirme ölçütleri de ARTI , YARIM ARTI ve EKSİ olarak değişmiş. ama her ay hazırlamıyoruz. yıllık planda 3 defa doldurulur diye geçiyordu.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
255
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
42
teşekkür ederim arkadaşlar ben her ay dolduruluyor diye burdaki öğretmenlerden duydum ama emin olamamıştım.
 
Katılım
8 Eyl 2006
Mesajlar
12
Tepki Skoru
0
Puanları
0
bugün katıldığım seminderde dr. özgül polat unutkan, gelişim kontrol listelerinin kurşun kalemle artı, yarım artı ve eksi şeklinde doldurulması gerektiğini ve dönem sonunlarında da kazanım değerlendirme form ile birlikte velilere ağıtmak üzere gelişim raporu hazırlanacağını söyledi. ben bu gelişim kontrol listelerine henüz ulaşamadım ama aylık yapılacağına göre o ay alınan amaçları ve kazanımları içermeli...
 
Katılım
2 May 2006
Mesajlar
126
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
41
Gelişim kontrol listesi ile kazanım değerlendirme formu aynıu şay değil mi yani? yani biizm bildiğimiz Davranış Değerlendirme Formu değil mi?
ayrıca benım bildiğim her ay hazırlanmıyor
Dr.Özgül polatkan aylık yapılacağı hakkında bişey söyledi mi arkadaşım?
 

su2

Katılım
14 May 2006
Mesajlar
240
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
42
Benim okuduğum kadar şöyle.....
DÖNEMLİK olarak programda yre alan ve kullandığımız hedeflerden oluşan bir liste var...
İkinci olarak GELİŞİM RAPORU var bu raporda zaman zaman velilere gönderilecek Yarın tekrar daha dikkatli bakayım programa.
 
Katılım
8 Eyl 2006
Mesajlar
12
Tepki Skoru
0
Puanları
0
özgül hanım her ay kurşunkalemle doldurulacağını söyledi acaba ben mi yanlış anladım hatta itirazlar geldi bir sürü iş her ay her çocuk için bir sürü zaman ve kağıt dendi
 
Katılım
4 Eyl 2006
Mesajlar
130
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
21
Arkadaşlar 15 tatil ne zaman ???
Tam tarih olarak bilen var mı?ayrıca 1.donemin sonunda doldurmamız gerekn gozlem forumları varmış elinde olan var mı? varsa paylaşabilirmi.Kazanım değerlendirme formlarının dışında.
 

su2

Katılım
14 May 2006
Mesajlar
240
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
42
Tam tarihibilmiyorum ama 25 26 ocak o tarihler arasında diye hatırlıyorum.Dönem sonunda doldurulacak gözlem dosyaları yeni programda var.OKUL öncesi genel müdürlüğümde mevzuat bölümüne girip programın içinden indirebilirsiniz.
 

su2

Katılım
14 May 2006
Mesajlar
240
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
42
Söylenenleri yaptım ama yüklediğim dosya açılmıyor neden olabilir dosya yükle bölümüne girdim yükledim ve verilen numarayı buraya kopyaladım sadece resimde mi böyle yapıyoruz.
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
20
Tepki Skoru
0
Puanları
0
ya arkadaşlar. Bugün bi müfettişle görüştüm gelişim kontrol listesi her ay doldurulacakmış.
 
Katılım
24 Ara 2006
Mesajlar
2
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Arkadaşlar,gelişim kontrol listesi,gelişim raporu,kazanım değerlendirme formu var..Gelişim kontrol listesini kendiniz yapıyorsunuz.Çocuklarınıza göre var programda.35-72 ay çocukları için alan alan.bunlar dönem sonuna kadar her ay yıllık planda aldığınız kazanımları kurşun kalemle işaretliyorsunuz.Bu sadece dönem sonlarında 2 kere yapılacak..Bir de kazanım değerlendirme formu var.Programda örneği olan.2 kere dönem sonlarında doldurulacak.Bunlar da sene içinde yıllık plan doğrultusunda kurşun kalmele işaretlenecek.Dönem sonunda bunları ben çocuklara kapak resim yaptırtarak karne olarak vermeyi düşünüyorum..2. dönem başı geri gelicek ve 2. dönem hanesini doldurup sene sonunda bir diplomayla vericem.Gelişim raporu ise,programda örneği olan,düz yazı ile kazanım değerlendirme formunun doğrultusunda yazacağımız bir rapor.Çocuğun hangi kazanımları kazandığı,kazanamadığı,niye kazanamadığı filan işte.Hepinize kucak dolusu sevgiler canım meslektaşlarım..
 
Katılım
29 Ara 2006
Mesajlar
186
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
34
bana bir öğretmen göndermişti ama buraya nasıl ekleyebilirim bilmiyorum 3 sayfalık bir liste yıl başında bende çok aramaıştım saolsun emel hoca gönderdi ..bayram dönüşü eşime söliyim o yardım eder sizede gönderirim arkadalar.bu arada bişey sorcam rehberlik çerçeve planda bahsedilen davranış değerlendirme formu ne oluyor?kazanım değerlendirme değil dimi?
 

Giriş yap

Okul Öncesi Forum TV

000
Gün
00
Saat
00
Dakika
00
Saniye
Canlı yayına kalan süre.

18 Yıldır Sizlerle

18 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Üst