Merhabalar Okul Öncesi Forum Resmi Web Sitesi 'Biz BÜYÜK Bir Aileyiz'

Foruma ücretsiz kayıt olarak mesaj gönderebilir, yeni konular oluşturabilir ve diğer üyeler ile etkileşim içine olabilirsiniz.

Degerlendirme

Katılım
16 Şub 2007
Mesajlar
2
Tepki Skoru
0
Puanları
0
:11:ar[align=center]arkadaşlar degerlendirme bölümüne benimde ihtiyacım var hiçbişey anlamıyorum
bitiren arkadaşlar lütfen örnek yollasınlar
[/align]
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
6
Tepki Skoru
0
Puanları
0
mrb arkadaşım.yaptığımız günlük planların değerlendirmesi 3 aşamadan oluşur.ilki öğrenci açısından,örneğin fatma etkinliklerde zorlandığı için öğretmeninden destek istedi.ikincisi,öğretmen açısından,herhangi bir problemle karşılaşılmadan uygulandı.üçüncüsü program açısından,etkinliklere ayrılan süre yeterli gelmiştir gb değerlendirme yapılmaktadır
 
Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
106
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
37
ben size bir örnek sunabilirim



DEĞERLENDİRME

Program açısından; etkinlikler çocukların ihtiyaçları doğrultusunda hareketli ve sakin olarak uygulandı. Programda bir çok teknik bir arada kullanıldı ( yaparak , yaşayarak , soru – cevap , anlatma tekniği ) yapılan etkinliklerle konu pekiştirilmiş oldu.

Çocuk açısından; etkinliklerin esnek olmasında çocukların ruh halleri ve ihtiyaçları etkili oldu. Çocuklar kendilerinin aktif olduğu etkinliklere daha fazla ilgi gösterdiler. Grup etkinliklerinde kurallara uygun davranarak öğretmenlerinden pekiştireç aldılar.


Öğretmen açısından; etkinlikler çocukların ilgisi doğrultusunda şekillendi. Çocukların ihtiyaçları doğrultusunda hareketli etkinliklere yer verilerek deşarj olmaları için ortam yaratıldı.
 
Katılım
1 Ocak 2008
Mesajlar
131
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
34
çok teşekkürler :D :D kafam biras biras toplanıo daha önceden görev yapmamış biri olarak ilk günlük planlarımı yapıorum çocuklarıma hayırı olur inş:egg61nb:
 

Giriş yap

Okul Öncesi Forum TV

000
Gün
00
Saat
00
Dakika
00
Saniye
Canlı yayına kalan süre.

18 Yıldır Sizlerle

18 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Üst