Merhabalar Okul Öncesi Forum Resmi Web Sitesi 'Biz BÜYÜK Bir Aileyiz'

Foruma ücretsiz kayıt olarak mesaj gönderebilir, yeni konular oluşturabilir ve diğer üyeler ile etkileşim içine olabilirsiniz.

Bunlar da bizim neşe kaynaklarımız,kuzucuklarımızzz

Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
2,114
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
40
AY AMAN ALLAHIM BU KADAR TATLI ÇOCUK NASIL BİR ARAYA TOPLANMIŞ YA.RESMEN KISKANDIM SİZİ HOCAM.ALLAH AİLELERİNE BAĞIŞLASIN HEPSİ BİRBİRİNDEN ŞEKER.
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
979
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
42
hocam bu kadar şirini nerden buldunuz. çok tatlılar ya . masadaki 3lüye hasta oldum .ilerde çok can yakacaklar.benim içinde öpün ya çok tatlılar
 
Katılım
15 Mar 2007
Mesajlar
4,219
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
48
teşekkür ederim arkadaşlar.gerçekten harika çocuklaımız var.aslında çocukların hepsi harika ama bunlar benim kuzucuklarım ya hafif torpilliler )))resimlerini gönderdiğim 3-4 yaş grubu civcivlerim ile 5 yaş gruplarından kelebeklerim.zaman bulur bulmaz diğer 5 yaş grubum uğurböceklerim ile hazırlık grubum arılarımı da size tanıtmak isterim.onlar da çoooookkkk şekerler.
 
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
2,114
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
40
HOCAM YAZDIKLARIINIZA BAKILIRSA ANAOKULUNDA MÜDÜR VEYA MDR.YARDIMCISI GİBİ BİR YETKİLİMİSİNİZ?
 
Katılım
15 Mar 2007
Mesajlar
4,219
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
48
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
1,022
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
37
çok güzel görünüyorlar hatta süper.. tebrikler başarılar
 
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
6,268
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
45
HEPİNİİİZ ÇOOOK GÜZELSİNİİZ:) PAYLAŞTIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER HOCAM :)
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
1,292
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
12
hepsii çok şekerr yaa...bu sefer Ada yı gördüm:36_3_3::362jf:teşekkürler hocam
 
Katılım
15 Mar 2007
Mesajlar
4,219
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
48
rica ederim canım.anneler günü gösterilerinin videolarını hazırladım yüklemeye hazır bekliyorlar.siteye yüklediğimde canlı canlı görürsün adayı,resimlerinden çok daha güzel bir çocuk )))
 
Katılım
18 Eyl 2006
Mesajlar
2,999
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
40
herkes söylemiş ama bende söyliim.çoook tatlılar yaaaa.
bende 3 lü grubun uzun saçlı delikanlısına bittiim.
teşekkürler
 
Katılım
15 Mar 2007
Mesajlar
4,219
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
48
81gamze81' Alıntı:
sınıfınız ve çocuklarınız çoooooookkk güzelmiş hocam.

şirin seylerrrr,yerim ben onlarıııı

bizimle paylaştığınız için tesekkür ederim.
sevilnas' Alıntı:
herkes söylemiş ama bende söyliim.çoook tatlılar yaaaa.
bende 3 lü grubun uzun saçlı delikanlısına bittiim.
teşekkürler
teşekkürler arkadaşlar.sevilnascım o bizim ünlü ADA mız
 
Katılım
14 Ara 2006
Mesajlar
216
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
41
adaya bende hasta oldum zaten gördüğümden beri....çocukları ne kadar benimsemişsiniz ne kadar candan bahsediyorsunuz ......çok şanslılar bence...böle öğretmenleri olduğu için...ve resimler harika çocuklarda ve sizlerde çok güzelsiniz ......başarılar......
 
Katılım
15 Mar 2007
Mesajlar
4,219
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
48
çok teşekkür ederim arkadaşım.onları sevmemek mümkün mü.o kadar güzellerki....
 

Giriş yap

Okul Öncesi Forum TV

000
Gün
00
Saat
00
Dakika
00
Saniye
Canlı yayına kalan süre.

18 Yıldır Sizlerle

18 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Üst