ZAMAN MAKİNASI....

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan aaylin_21
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:19
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
15 Tem 2006
Mesajlar
416
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
41
Konum
fizandan :)
@aaylin_21
bir zaman makinası olsaydı nereye gitmek isterdiniz?
kaç yılına giderdiniz??
biraz maceraya ne dersiniz:36_1_21:

1günlüğüne vahşi batıyı görmek 1900yıllar hiç fena olmaz dimi tabi ölmeden dönebilirsek :36_11_6:
yada 2500yıllar ilerisi ne durumda uçan arabalar gerçekten olucakmı ?:phzuihf:
ileriyi bilmek belki yaşamdaki heyecanı alır ama neyse bekliyorum canlarım cevaplarınızı:thumbsup:
 
BEN ANNEMİM BANA HAMİLE OLDUĞU ZMANA GİTMEK İSTERDİM.GİDEYİMDE KADIN İYİ BESLENSİN BİRAZ DİYE.ANNE KARNINDA VE SONRASINDA İYİ VE SAĞLIKLI BESLENEMEDİĞİMDEN ZIRT PIRT HASTA OLUYORUM DA:)
 
esmacım süper düşünmüşsün bak bu benim aklıma gelmemişti...annnemi hamile görmek hemde bana vayyy beee :D:D:D
 
rica ederim tubacım...düşüncelerin çok hoş...
 
gülnarcım maşallah canım..aman nazar değdireceksin durduk yere kendine :D:D
 
Ben küçükken zaman makinasının olduğuna inanırdım, seyrettiğim bir filimden çok etkilenmiştim :) Onun için zaman makinasıyla bayağı dolaşmışımdır çocukken :) çok eğlenceli oluyo

Beni için gidecek pek fazla bir yer kalmadı :36_1_19:

Ama bana çocukluğumu hatırlattın , dur bakalım nereye gideyim şimdi:10:....hani eski mısıra gidip o piramitleri nasıl yaptıklarını, içindeki sırları görmek fena olmazdı, bi de son mısır kraliçesi kleopatra yı görmek de isterdim :)
 
bende hayal ederdim arada canım..özellikle jetgilleri izlerken ilerde annem bunlardan alıcak derdim :D:D:D
 
aaylin_21' Alıntı:
bende hayal ederdim arada canım..özellikle jetgilleri izlerken ilerde annem bunlardan alıcak derdim :D:D:D


Ahhhhhh çocukluk :36_1_21: O zaman binbir tane garip şey hayal ederdik çocuktuk işte. Ama şimdi zaman makinasıyla gidilebilecek en güzel yer kendi çocukluğumuz sanırım. Biz en iyisi yeniden biraz çocuk olmaya gidelim :36_7_8:
 
eeeeee zaman makinasına başka binmek isteyen yok mu ??? :(
 
ben de hep annemle babamın bebeklik dönemini, okuldaki öğrencilik hayatlarını merak etmişimdir.. böyle bir zaman makinem olsaydı, onların yaşadığı döneme gitmek isterdim.. özellikle de birbiriyle tanışmalarını hep bir masal gibi dinledim; onlar tanışırlarken ben de orda olmak isterdim..:)
 
bendeeeeeeeee:10::10::10:
300 yıl sonra herkesin barış,sevgi huzur içinde kardeşce eşit yaşayacağı,
sömürenin, öldürenin, yıkanın olmadığı ve doğal olarak sömürülen insanların olmadığı, çocukların öldürülmediği ve yıkılıp mahfedilen bir dünyanın olmadığı bir zamanda yaşamak isterdim....


paranın olmayacağı,herkesin eşit yaşayacağı bir dünya güzel olmazmıydı......:36_7_8::36_7_8::36_7_8:
 
ne güzel istekler bunlar fundacım ....
filzcim keşke hepimiz görebilseydik dimi anne ve babamızın o anını.....
teşekkürler....
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst