arkadaşlar ilk defa atanmanın verdiği şaşkınlıkla hiç birşeyi bilemiyorum sizlere sorıyım dedim, çoluk çocuk kalkıp doğuya gidicez devlet bunu düşünüp yolluk parası veriyomu,ne kadar veriyo, nereye başvurmalıyız cevap verirseniz çooook sevinicem 
arkadaşlar ilk defa atanmanın verdiği şaşkınlıkla hiç birşeyi bilemiyorum sizlere sorıyım dedim, çoluk çocuk kalkıp doğuya gidicez devlet bunu düşünüp yolluk parası veriyomu,ne kadar veriyo, nereye başvurmalıyız cevap verirseniz çooook sevinicem![]()
mrb hocam nereye atandınız. bende ev taşıyacağım ağrıya atandım.bende sordum atanan arkadaşlara alamıyormuşuz.siz nereye gideceksiniz.
siirt şirvana atandım arkadaşım ne yapıcam hiç bilemiyorum inşallah eş durumundan 1 sene sonra dönerim yaaa bütün umudum o sizede hayırlı olsun hocam nerden gideceksiniz ağrıya, ağrının neresi 26 dan mı çıktı, burda dertleşicez artık offf
mrb hayırlı olsun .Ağrı eleşkirte atandımMrb ben ağrı hamura atandım siz nereye atandınız.İsterseniz haberleşiriz
Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.
Kayıt Ol!