Yolluk parası veriyomu devlet ?

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan ofluzeynoş
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:14
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
25 Eki 2009
Mesajlar
293
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
41
@ofluzeynoş
arkadaşlar ilk defa atanmanın verdiği şaşkınlıkla hiç birşeyi bilemiyorum sizlere sorıyım dedim, çoluk çocuk kalkıp doğuya gidicez devlet bunu düşünüp yolluk parası veriyomu,ne kadar veriyo, nereye başvurmalıyız cevap verirseniz çooook sevinicem :)
 
ilk atamalarda yolluk parası vermiyor
 
cavap verdiğin için teşekkür ederim arkadaşım, kaçıncı atamada verilliyoki, kaç kere daha atanıcaz ben anlamadım açıkçası
 
yani il içi atamalar oluyor,il dışı atamalar oluyor,eş durum,özür durumu tayinleri oluyor,ancak o zaman yolluk alabilirsin. mesela sözleşmelisin kadroya geçtiğinde de yolluk alamayacaksın çünkü kadrolu ilk atanmış olacaksın. bu ilk atamaların hiçbirinde yolluk parası alamazsın. diğer durumlar için geçerli yolluk
 
İlk atamalarda yolluk verİlmİyor.daha sonrakİ yillarda baŞka İle ya da İlÇeye tayİn İstedİĞİnİzde alabİlİyorsunuz.
 
arkadaşlar ilk defa atanmanın verdiği şaşkınlıkla hiç birşeyi bilemiyorum sizlere sorıyım dedim, çoluk çocuk kalkıp doğuya gidicez devlet bunu düşünüp yolluk parası veriyomu,ne kadar veriyo, nereye başvurmalıyız cevap verirseniz çooook sevinicem :)

mrb hocam nereye atandınız. bende ev taşıyacağım ağrıya atandım.bende sordum atanan arkadaşlara alamıyormuşuz.siz nereye gideceksiniz.
 
mrb hocam nereye atandınız. bende ev taşıyacağım ağrıya atandım.bende sordum atanan arkadaşlara alamıyormuşuz.siz nereye gideceksiniz.

siirt şirvana atandım arkadaşım ne yapıcam hiç bilemiyorum inşallah eş durumundan 1 sene sonra dönerim yaaa bütün umudum o sizede hayırlı olsun hocam nerden gideceksiniz ağrıya, ağrının neresi 26 dan mı çıktı, burda dertleşicez artık offf
 
siirt şirvana atandım arkadaşım ne yapıcam hiç bilemiyorum inşallah eş durumundan 1 sene sonra dönerim yaaa bütün umudum o sizede hayırlı olsun hocam nerden gideceksiniz ağrıya, ağrının neresi 26 dan mı çıktı, burda dertleşicez artık offf

ağrı 1. tercihimdi eşimden dolayı doğu yazdım. eşimin doğu hizmeti vardı.orda arkadaşlarımız var onlar tavsiye ettiği için yazdım. Hocam Ankarada oturuyorum Ankaradan gideceğim ve evimi taşıyacağım. eşyaları evden eve nakliyatla taşıyacağız eğer sizde ağrı taraflarına gidecekseniz görüşelim diyordum.Ama siirt e atanmışsınız insallah hayırlısı olur. Allah yardımcınız olsun
 
Mrb ben ağrı hamura atandım siz nereye atandınız.İsterseniz haberleşiriz
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst