Yıllık ve günlük planlar

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan luckly
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:06
demek sitemize girmiyorsunuz ilkayy hanım yakaladık sizi :)
 
valla gıremıyorum
uyelıgımı kabul etmıyo
 
yakalndık denemez sıte benı kabul etmıyorkı nasıl gırcem yaaa yardım lutfenn yetkılılere duyurulur
 
arkadaşlar bişey soracağım; ben geçen yıl zambağınkini kullandım onda işlenen konularda vardı. şimdi yok onu nasıl ayarlıyorsunuz? yani neye göre belirliyorsunuz konuları?
 
yok mu bu soruya cevap???????
 
ben hafta hafta işlemeya çalışıyorum..her hafta belirlediğin bir konu var kafamda...ama tabi çocukların isteklerine ve sınıfta evde yaşanan olaylara görede değişiyor işlediğin günlük olay konular...
 
sağol arkadaşım ya bi sen yanıtladın şu yüzden soruyorum zambağın planı güzeldi yani konuların dağılımıda ondan sordum. bu yıl sıralama yapmamışlar.
 
proğram değiştiği içindir planlar çok daha esnek oldu...ben mesala günlük planlarımı şimdiye kadar bir haftasını ancak tam olarak uygulayabilidim...her gün apayrı konulara giriyorum çocukların doğrultusunda...vermem gerekenleri mutlaka veriyorum ama...
 
arkadaşlar bişey sorucam günlük plan defteri yazmak kalktımı? bugün kırtasiyeye gittim günlük plan defteri almak için,kırtasiyeci bana öğretmenler artık hazır günlük planları kullanıyorlar dedi. ben mi yanlış biliyorum. günlük plan defteri tutmak zorunlu değilmi?
 
günlük planı ben internetten indirdiğim planda değişiklik yaparak hazırlıyorum.onlar hazır ama sınıf defteri olarak kastediyosan öyle bişey yok arkadaşım.sınıf defteri yazılıyo hala.doğru mu anladım bilmiyorum:Ddönersen sevinirim...
 
yani internetten indirdiğiniz planları kendinize göre ayarlayıp başaka bir deftere yazmıyormusunuz?
 
çıktısını alıp sınıf defterine etkinlikleri tek cümle ile kısaca açıklıyorum.o şekilde günlük plan haricinde ayrıca bir sınıf defterine yazıyorum
 
nasıl yani hazır günlük planı direk mi kullanıyorsun? sınıf defteri demiyorum yani günlük plan defteri kullanmıyormusun?
 
canım günlük planı direkt kullanırmıyım:Ddedim ya üstünde değişiklik yapıyorum kendi etkinliklerimi ekliyorum, bazı şeyleri çıkarıyorum vs.o şekilde çıktısını alıyorum:D:D
 
arkadaşım hazır planları üzerinde değişikler yaparak kullanabilirsin ve bunları tekrar deftere yazmana hiç gerek
 
ha sen bilgisayarda kendine göre yazıp çıktısını alıp dosyalıyorsun öylemi. şimdi anladım jeton anca düştü:36_1_21: teşekkür ederim canım.
 
hazır plan kitapları var hocam.onlardan kullanın.mesela ben zambak yayınlarının kini kullanıyorum.bi inceleyin isterseniz
 
varya bu siteyi yapanlardan allah razi olsun guzel bi portol olusturmussunuz elinize kolunuza sağlık:) ktu 4 sınıflara reklemınızı bol bol yapacam...
 
verdiğiniz adrese giremiyorum acilen 36-48 aylık çocuklar için günlük plan örneği bulmam gerekiyo
 
ben 2 yıl smg yayıncılığın planlarını kullandım.bu yıl sanırım zambak planlarını kullanacağım.ayrıca zambak kitaplarını da kullanıyorum.
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst