Yıldız ağacımız

Puanları 0
Solutions 0
Katılım
29 Ara 2010
Mesajlar
503
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
36
@Nimet ÇAKMAK
Bu da bi davranış Panosu.Çocuklarla birlikte yaptık Bazıları elmaları boyuyor ama ben yıldız yapıştırıyorum 3 boy var büyük olan 3 orta 2 küçük olan da 1 puan önemli olan bol yıldız toplamak değil büyük yıldız toplamak.İşinize yara umarım :)
 

Ekli dosyalar

  • SDC10194.jpg
    SDC10194.jpg
    27 KB · Görüntüleme: 198
  • SDC10195.jpg
    SDC10195.jpg
    26.8 KB · Görüntüleme: 95
  • SDC10007.jpg
    SDC10007.jpg
    39.2 KB · Görüntüleme: 206
ne kadar da güzel olmuş yaaa,harika öğretmenimm emeklerinize sağlııık..:)
süpper paylaşııımmmm :)
teşekkürleeeeer :congratulationscut4
 
ellerinize sağlık çok güzel :)
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst