Yardimm lÜtfen ya

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan sesizce
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:07
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
28 Eyl 2009
Mesajlar
124
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
42
@sesizce
Ya arkadaŞlar puanim 45,279 sira banada gelİrmİ 26 İŞaretlesem yoksa sinava gİrİp tekrar Şansimimi denesem ne olur cvp yazin kafam Çok kariŞik
 
hocam benimde 45.628 bende kararsız kaldım 26 işatlemesem bir daha şans gelmez diyorum işaretlesem belki sınavdan iyi puan alıp iyi yerleri tercih ederim diye düşünüyorum
 
çok ücra yerler çıkar gidemem hakkım kaybolur diyede korkuyorum kararsızım
 
benimde puanım 43,635 ama 21 işaretlemiycem sınva hazırlandım sizde benim gibi düşünüyorsanız işaretlemeyin istatistikler de güzel ağustos ataması için bol şanslar arkadaşlar
 
açıkçası şimdi 26 tercihle ücra bir yere gitmektense sınavda şansımızı deneriz puanlar nasıl olsa yine düşecek 25 il zorunlu oldu allah hakkımızda hayırlısını versin sizce puanlar kaçta kalır arkadaşlar
 
arkadaşım pişman olacağın biryere gitmektense,bence ağustosta şansını dene..ağustosta atanamasak bile birkaç ay içinde tekrar alım olur.tabi sen bilirsin..
 
yani bunu 26.tercih için söyledim
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst