www.okuloncesiforum.com u seviyorum Çünkü:

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan Nihal EROĞLU
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:05

Nihal EROĞLU

YÖNETİM EKİBİ
Yönetici
Puanları 38
Solutions 0
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
5,063
Tepki Skoru
26
Puanları
38
Konum
www.balikesirpedagog.com
Web sitesi
www.balikesirpedagog.com
@Nihal EROĞLU
Herkesten sitemizi neden sevdiği ile ilgili bir cümle istiyorum.www.okuloncesiforum.com u seviyorum Çünkü:
 
ilk yorum benden çünkü ;

"BİZ BÜYÜK BİR AİLEYİZ
"
 
o benim ilk göz ağrım...
 
Çünkü bana bölümümle ilgili her konuda yardımcı oluyo..ve çok değerli arkadaşlar edinmemi sağladı:)
 
çünkü çok şey öğreniyorum
çünkü görmediğim ama tanıdığım bissürü arkadaşım var
çünkü paylaşmak güzeldir
çünkü seminerler çok güzel
çünkü çok emek veriliyor

1 cümle miydi nihal hocam?? kusura bakmayın :))
 
sitede aradığım her şeyi bir çok örnekle ve kolaylıkla bulabiliyorum , çok çok değerli arkadaşlar edindim:)
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst