Ücretli çalışan formu

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan poliyan
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:19
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
5 Ağu 2010
Mesajlar
50
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Konum
KIRKLARELİ
@poliyan
benim okuluma ücretli okulöncesi öğretmeni ile ilgili bir form gelmiş müdür yardımcısı ben okulda yokken acil doldurup göndermiş meb e. beni telefonla arayıp yönlendirmemi istedi sorduğu sorular hangi liseden mezunsun kaç yıllık ünüversite mezunusun 60saatlik kursa katıldınmı gibi 10tane madde varmış benim durumum 9 a uymuş sizce bu neyle ilgili olabilir.
 
arkadaşlar formda birde 2yıllık mezun,sınıf öğretmenliği mezunu olup kursa katıldımı gibi diğer bölümlere yönelik sorularda varmış
 
evet bende gördüm formu ama sebebi nedir biliyormusunuz ?
 
arkadaşlar bu konu ile ilgili mebpersoneli.com adresinde ilgili yazı örneği ile bilgi verilmiş.şimdiden tahmini 2011-2012 eğitim yılında çalıştırılacak ücretli öğretmen sayısını tesbit etmeye çalışıyorlar
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst