tv yptık:)

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan Havva PANCAR
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:02
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
22 Şub 2012
Mesajlar
42
Tepki Skoru
0
Puanları
0
@Havva PANCAR
led yapmaya çalıştık olmadı tüplü çıktı :)
 

Ekli dosyalar

  • Görüntü230.jpg
    Görüntü230.jpg
    55.2 KB · Görüntüleme: 21
olsun hocam, tüplü de güzel olmuş :) ellerinize sağlık...
 
Çok beğendim. Ben de geçen sene tüplü yaptırmıştım. Bu sene biraz daha değüişik yaptırmayı düşünüyorum. İçine de Resim koymak yerine jelatin koyacağım. Programları çocuklar yapacak. Bir nevi kukla sahnesi gibi yani. :D
 
Çok güzel olmuş.Teşekkürler.
 
sahne fikri güüzel çalındıııı bileeeeeee
 
bu hangi kanal ;)) çok beğendimmm ;)) ayrıca sizin fikrinizede teşekkürler mustafa öğretmenm ;))
 
güzel bir etkinlik ve arkasından güzel bir fikir :))çok teşekkürler
 
paylaşımınız için teşekkürler
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst