Trafik ışıklarımız

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan mine_341
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:17
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
15 Kas 2007
Mesajlar
41
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
43
@mine_341
Resmi büyütmek ve oy vermek için üstüne tıklayın çocuklarım yaparken çok eğlendiler önce etipuflarımızı yedik sonrada trafik ışığı yaptık kutularla sergidede harika duruyolardı:)
 
teşekkürler...bunun balonlardan yapılmışını
görmüştüm.
 
çok güzel olmuş ellerinize sağlık.ama çocuklar yorulmasaydı eti pufları ben yerdim )))
 
teşekkürler.
 
bizler tşk ederiz ama sanırım bu gidişle bir fotoğraf makinesi almam gerekecek faaliyetlerimizi sınıf panosunda çekmek için beni çok sevindirdiniz:))))))))))))))
 
çok güsel etipufların içinde grapon kağıdı mı war?
 
Teşekkürler çok güzel olmuş..
 
teşekkürler :))
 
cok guzelve farklıbır calısma hocam ellerınıze saglık.mınıkleree afıtet olsun.
 
hayır grapon kağıdı değil süngerleri parmak boyasıyla boyadık eti pufların içine koyduk mukavvaya yapıştırdık
 
ellerinize sağlık çok güzel olmuş gerçekten en kısa zamanda oğlumla birlikte yaparız çünkü trafik ışıklarını çok seviyor.
 
Paylaşım için teşekkürler
 
paylaşım için teşekkürler:)
 
teşekkürler :)
 
paylaşımınız için teşekkürler...
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst