Puanları
0
Solutions
0
- Katılım
- 13 Ara 2009
- Mesajlar
- 39
- Tepki Skoru
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 44
arkadaşlar kaç kişi kaldık herkesten yorum bekliyorum 5 bin kişi kaldık bence yani tahminimce SİZCEEEEEEEEEE?
hocam bence daha fazlayız gibime geliyor :ggggdw:arkadaşlar kaç kişi kaldık herkesten yorum bekliyorum 5 bin kişi kaldık bence yani tahminimce SİZCEEEEEEEEEE?
altınyayla atatürk ve güzeloğlan ilköğretim bende de var
kilis kızılkent,tahtalıkaradut ve osman baysal da mevcut... ben bunların arkasından bi fatiha okuyayım en iyisi![]()
arkadaşım insallah sıvaslardan biri bana gelir) biri sana gelir
) daha doğuya gitmesek..
anlayan varsa anlatsın bı zahmetvalla bunu bende anlayamadım sıralamayı
benm puan 51.473 yurdumun her köşesini yazdım.ama arkadaşlar asıl iş 26.tercihe evet demek..ortalama bi puan almışsanız 26.tercihe evet dememişsenizbeklesiniz de gelmiyo
arkadaşlar sözleşmeli sıralamam 3234 bu duurumda kadrolu alım 2430 du 3234-2430=804 bu hesap doru mu eger soloesmelı 804. ısem 26 ya da ewet dedım gıtme ıhtımalım var bu hesaba gore gıtmedıgım rehberlıkcı kalmadı bu sesap doru buna gore gııdıosun dıo bı bı kısmı ıse snn sıralaman 3234 alım 1216 onunde 2000 kısı var zor dıo hangııs doru allah askına bılgııs olan paylassın
Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.
Kayıt Ol!