ya puanı 40 larda olupta 26 işaretlemeyenlere şaşırıyorum.Az önce okudum, biri 3 çocukla şemdinliyi ilk tercihine yazmış sanırım.Sizi yürekten kutluyorum,öğreTmen dediğin böyle yürekli olmalı...devlet size imkan vermiş 40 puanlara kadar düşmüş atamalar hala naz yapanlar var...SÖZLEŞMELİ ÇALIŞMAK ZORDUR AMA BAŞKA ALTERNATİF YOKSA O ZORLUĞU GÖĞÜSLEMEK LAZIM.
arkadaşım aslına bakarsan yazdığım illerin hiç birisi hakkında bilgi sahibi degilim puanım çok düşük şartlarımı zorlamak istedim iyimi yaptım kötümü bilmiyorum ama kısaca çaresizlik 3 tane çocugum var ve onların gelecegi
hocam andıran cumhuriyet i.öbegüm hocam maraşta nereleri yazdınız
26 ya hayır mı dediniz maviş_19 hocam[/QUO
hocam 26 ya hayır dedimm
Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.
Kayıt Ol!