Temmuz sÖzleŞmelİ atama baŞvurusu baŞladi.

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan sibel5206
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:04
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
5 Ocak 2008
Mesajlar
57
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
45
@sibel5206
9 temmuzda aÇiklanacak olan sÖzleŞmelİ atamalarda taban puan 40 olarak aÇiklandi.İnŞllah ataniriz..
 
ercih yapmak istediğiim çoğu ilde yok nasıl olcak bilmem
.
 
bir sorum olacak temmuz 10 daki sınavın ataması sadecev kadrolumu ıolacak?????
 
kimse yokmu?
 
tabii ki önce kadrolu olacak...ama bu kadrolara halen çalışan sözleşmelilerden geçenler de olacak..yani sonrasında tekrar bi ek sözleşmeli alımı daha yapılabilir ekim gibi
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst