TEl ÇALIŞMALARI

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan eliff
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:18
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
167
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
38
@eliff
Onları ben yaptım ama kıskandım:)
Ne güzel dans ediyorlar..Hiç ayrılmamalarını umut ediyorum..

Tel çalışmam..bu bana ait:)

Resmi büyütmek ve oy vermek için üstüne tıklayın
 
Resmi büyütmek ve oy vermek için üstüne tıklayın
 
Çok şirin görünüyor kaşıklarr :):) Teşekkürler emeklerinize sağlık..
 
İkinci olan resimde biri kancalı iğneden yengeç diğeride yine kancalı iğne gibi telden yapıp yaptığım yengeç..Telefon ile çektiğim için ve bulunan yerin ışığından dolayı çok net çıkmadılar:((
Yorumlarınız için teşekkür ederim
 
ELLERİNİZE Sağlık
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst