Şubatta 30bİn ek alima destek araniyor!! Haydİ

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan asudeyim
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:24
Atamaları başlıyor

Beklenen haber nihayet geldi. Öğretmen atamaları için verilmeyen tarih öğretmen adaylarını iyice sabırsızlandırırken aldığımız bir duyuma göre atamaların net olarak 2011 Şubat ayında yapılacağını öğrendik. Edindiğimiz özel bilgilere göre hükümetin desteği ile MEB Şubat ayında 25 bin küsur öğretmen ataması gerçekleştirecek. Bir kısmı sözleşmeli, bir kısmı kadrolu olmak üzere 25 bin küsur atanacak olan öğretmen yurdun tüm bölgelerine gönderilecek.
Özellikle öğretmen açığının bulunduğu doğu bölgelerine yapılması düşünülen 2011 Şubat öğretmen atamaları özellikle Milli Eğitim Bakanımız Nimet Çubukçu’nun doğu bölgelerdeki eğitim sıkıntısını çözmekte istikrarı sonucu olarakta değerlendirilmekte.
2011 Şubat öğretmen ataması için doğu bölgelerde hangi ile ne kadar öğretmen atanması düşünülüyor?
@ Van : 33

@ Hakkari: 30 @ Diyarbakır: 34
 
İnŞallah bu okuduklarimizin doĞruluĞu yakin zamanda bİr basin aÇiklamasiyla duyurulur. Bence kesİnlİkle Şubatta alim olacak olmalida bu kadar maĞdur varken 2011 aĞustos atamasini beklemezler malum seÇİm Öncesİ bİr yatirim olmali bu atamalar .az Önce nİmet ÇubukÇu'ya da maİl attim sesİmİzİ de duyurmaya devam edİcem. Hakkimizda hayirlisi bakalim
 
Yağmur gürer arkadaşım söylediklerinizi destakliyorum fakat bizler, bekar insanlar gibi sorumsuz kişiler değiliz diye bir kelime kullanmışsınız size katılmıyorum bende bekarım fakat sorumluluklarımında son derece farkındayım eğer olmasaydın 2 yıldan beri bu kpss illetiyle uğraşmazdım ,kırıcı olmayalım lütfen.
 
arkadaşlar bende sizlere her zaman desteğim mailleri attım umarım bizden kimse kalmaz..:))
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst