sözleşmeli alım kesinleşti

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan sevinç43
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:25
inanın sevinçten ağladım şimdiden atanmışım gibi allah herkesin gönlüne göre versin
 
çok şükür sözleşmeli alım var ama puan pek düşmez artık herkes 26 yı açar insanlar beklemekten usandı sınava girmekten sıkıldı atanayım da kurtulayım diyor bence çok düşmesini beklemeyin derim benim puanımda çok düşük bende umutla bekliyorum aralıktaki atamaya 6 bin küsür kişi başvuru yaptı 1 bin küsür kişi alındı şuan beklemede olan 5,238 kişi var artık gerisini siz düşünün allah yardımcımız olsun allah yüzümüze baksın rabbim utandırmasın.........
 
hocam puan kaç
 
Arkadaşalar bu resmi açıklama değil mi yanlış anlamadım :) sonunda
 
benim puanım da çok parlak değil ama ben olacağını düşünüyorum 48.164
 
bin küsürde bile 68 den 52 ye düştü önümüzde kadrolu dan ilk atamayla gidecekler var olmasa bile bize en az verecekler 2000 buda puanı baya düşürür
 
şükürler olsun allahım,bugün sevindirici haberi aldık...inşallah herkes atanır.Puan sıralamasını yapan arkadaşlarımız vardı tekrardan yapabilirlermi?
 
çok şükür sonunda.ama bu hemen bu kadroludan sonra olacak degilmi sözleşmeli alım
 
arkadaşlar forum sayfalarında 1 eylül muhabbeti dönüyor ne diyorsunuz? bende çok sevinçliydim ancak kursağımda bıraktılar o yazıyı yazanlar :( arkadaşlar alım hangi terihlerde olur size göre bir duyumunuz var mı? 1 eylül çok saçma ama genede insanın içine kurt düştü???
 
ya onlar sözleşmeli alım olmayacak diyorlardı şimdide böyle bişey çıkattılar işte seçim öncesi hesaplar bunlar inanmayın herzamanki gibi sınavdan önce atamalar olur
 
taşekkürler yeliz06 haklısın. inşallah en kıssa zamanda da tarihini de verirler de tamamen kurtuluruz bu sıkıntıdan. tekrar çok saolun :)
 
ya onlar sözleşmeli alım olmayacak diyorlardı şimdide böyle bişey çıkattılar işte seçim öncesi hesaplar bunlar inanmayın herzamanki gibi sınavdan önce atamalar olur

arkadasın kadrolu alım kılavuzunu tam detaylı okumadınız heralde göreve baslama tarihi 1 eylül yazıyo bunun acıklamssı nedir sizce suan sözleşmeli calısan kadrolu atandı diyelim meb neyacak atanankişi 1 etlülde göreve baslayacak onun yanınada yada ona sen cık ben sözleşmeli atayacammı diyecek nasıl olacak bide acıklama yaparmısın arkadasım bence alım olacak sözleşmelide ama 1 eylülden sonra neden derseniz kıavuzu degiştirmeleri gerekiyor yok sa bu halıyle 1 eylülden önce sözleşmeli alamazlar aslında kılavuzda hersey cok acık bence bakanlık cıkan sesleri kesmek ici n bi acıklama yapmış alım olacakdiye neden tarih belirtmemiş yazısında kadrolunun bir hafta sonrası felan sadec bundan önceki yıllarda oldugu gibi demiş ucu acık tarih yok yine kocaman kadırmaca ne oldu subat eşdurumu tayini bi fiyasko arkadaslar cok öz dilerim ama hep hayal kırıklıgı yasıyoruz bence cok erken sevinmeyin derim
 
seçimlerden ve sınavdan önce olursa bide süper oluuuuuuuuuuuuuuuuuuuur:36_11_12:.ayrıca eylülde yapılacaksa bu atama şimdiden bu açıklamayı yapmaları saçma bence böyle bişey olamaz oyalamak için.şimdiye kadar bütün tepkilere kulak tıkayan bakanlarımız eğer eylüle kadar yapmayacaksa yine aynı tutumla devam edebilirdi arada seçimler bile olsa. bence bu sözleşmli atama, kadrolunun hemen ardından gelir arkadaşlar...inşallah bir kaç günede tarihi belli olurrrrr:emot68:
 
ona kalırsa ağustos dışında atama yapılmayacaktı adamlar yasayı değiştirdi kılavuzumu değiştirmicekler hem bu kılavuza neden bu kadar takıldınız anlayamıyorum bakanlık önünde bir sınav varken üstelik bir eylüle 4 ay varken böyle bir açıklama yaparmı lütfen insanların kafasını karıştırmayın bu alım kadrodan hemen sonra meb bilmicekmi hangi öğretmeni kadroya geçmiş eylülü beklemesine ne gerek var zaten geçen sene atananlarda göreve geç başladı yazın maaş alamadılar
 
eş durumu niye iyasko olsun benim bütün arkadaşlarım şuanda eşinin yanına geldi hemde aydına izmire çok düşük puanlarla şimdi kadrolu tercih etmicekler sizin haberiniz yok heralde
 
arkadaşlar birşey duydum doğrumu?
bu sözleşmeli atamalarda önlisanslarıda atıyacaklarmış fazla ihtiyaç olduğu için arkadaşım öyle söyledide bana duyan var mı?
 
yok hocam..daha mezunlar var hem atamanın ne zaman olacağı belli değil..hem daha bi sürü atanamayan var..ayrıca ön lisans mezunlarının kpss öğretmenlik puanları yok ki tercih yapabilsinler!...
 
hepimiz için hayırlı olsun diyorum ama yinede biz çok ümitlenmeyelim. bu zamanda neyin ne olacağı belli olmuyor.bu arada puanım 43,242
 
inşallh hepimiz için hayırlısı olur arkadaşlar............
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst