Sinif defterİ tutmayacaĞimiza daİr belge

Puanları 0
Solutions 0
Katılım
15 Ara 2008
Mesajlar
544
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
40
@Aslıhan GÜNEY
Arkadaşlar okul öncesi eğitimde günlük planlarımız yeterince ayrıntılı olduğu için sınıf defteri tutmamıza gerek yoktur. Ama bazı okul yöneticilerimiz bunun farrkında olmadıkları için zorunlu tutyorlar defter konusunda işte o belge. İsterseniz çıktısını alıp yöneticinize gösterebilirsiniz:)
http://www.7renkakademi.net/dosya/dosyalar/626eaceee05dc96bc07c69c670508a3c.rar
 
bilgilendirme için teşekkürler...
 
belgeyi göremiyorum bişey çıkmıyo
 
arkadaşım bilgisayarım osyayı açmıo. sınıf defteri ile ilgili belgeye nasıl ulaşabilirim. saol.
 
ben sınıf defteri kullanıyorum ama benim kullandığım anasınıfları için hazırlanmış. öğrencilerin devam devamsızlıkları yer alıyor ve öğretmen için sadece ad-soyad imza bölümü var. yani bu defterde öğrenci devamsızlık ile öğretmen devam takip çizelgesi birleştirilmiş. ayrı ayrı sayfalarla uğraşmaktan iyidir. tavsiye ederim.
 
bilgılendıren arkadas ıcın tesekkur ederım ama zaten yonetmelıkte ozellıkle belırtılmıs herhangı bı defter tutulmayacak dıye yanı yonetmelıgı haklarımızı bılırsek işler daha kolay olur bızım icin
 
belgedeki tarih 2005 ama değişiklik yok herhelde geçerli hala değilmi.
 
ben sınıf defteri kullanıyorum ama benim kullandığım anasınıfları için hazırlanmış. öğrencilerin devam devamsızlıkları yer alıyor ve öğretmen için sadece ad-soyad imza bölümü var. yani bu defterde öğrenci devamsızlık ile öğretmen devam takip çizelgesi birleştirilmiş. ayrı ayrı sayfalarla uğraşmaktan iyidir. tavsiye ederim.


arkadaşlar yeni yönetmelikte değişiklikler oldu biliyosunuz özellikle bu konuya değinilmiş. tek geçerli kanıt yönetmelik. bu arada hocam o şekilde bir defteri nerden buldunuz:) yayın evleri falan onadamı el attı. şahsen fotokopi ve dosyalarla uğraşmaktansa daha demiş daha sade bir defter iyi olurdu. bilgi verirseniz sevinirm:)
 
teşekkürleeeer....
 
Arkadaşlar okul öncesi eğitimde günlük planlarımız yeterince ayrıntılı olduğu için sınıf defteri tutmamıza gerek yoktur. Ama bazı okul yöneticilerimiz bunun farrkında olmadıkları için zorunlu tutyorlar defter konusunda işte o belge. İsterseniz çıktısını alıp yöneticinize gösterebilirsiniz:)
http://www.7renkakademi.net/dosya/dosyalar/626eaceee05dc96bc07c69c670508a3c.rar


Çok sagolun ya.Müdür yardımcısı ısrarla öyle bi madde falan göremedim nette dedi.Göstereyim çıktısını :) Çok tskler
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst