sesimizi Duyurabildik sonunda!!!!

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan yağmur gürer
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:03
arkadaşlar biraz önbe meb bakanı nimet çubukçu ahaberdeydi.tummuz atamalarını sordu spiker,nimet çubukçu hayır olmayacak demedi,ama olacakda demedi.bir iki güne kadar tarihi kesinleşecek dedi.ama bir şekilde kadrolu alım yapacağız dedi
 
Arkadaşlar kadrolu 50 da kalmıştı fakat bütün sözleşmeliler kadrolu oldu artık sözleşmeden kdroya geçme olayı kalmadı dolayısıyla atamalar kaç sayı olursa olsun yeni bir atama olacakörneğin 3000 kişi aldı hepsi yeni atama olacak
 
pardon 59 da kaldı herneyse önemli olana artık sözleşmelilerde araya gimiyecek buda bizim şansımız önemli olan sayı artık hemde direk kadrolu bir düşünün hepimiz için şans oldu artık.
 
pardon 59 da kaldı herneyse önemli olana artık sözleşmelilerde araya gimiyecek buda bizim şansımız önemli olan sayı artık hemde direk kadrolu bir düşünün hepimiz için şans oldu artık.

Evet öylede arkadaşım,alım sayısıda önemli..bir arkadaş bizim bölümü aramış..çıkan görevli bizden mezun çok, 45leri görmez demiş.ne olur artık iyi haber duysak ya..stresden karnıma ağrılar giriyor..
 
nimet çubukçu özel kalem müdürünün telefon numarası : 0312 424 0887 arayıp baskı yapmaya devam edelim hala kesin bir acıklama yok oyalamasınlar artık..Atama istiyoruuzzzzz !!
 
bu kararsızlık iyice canımı sıktı , almayacaksan almıyorum boşuna beklemeyin temmuz atamasını demiyor hiçbiri. Bu kadar da olmaz ya resmen oyuncak olduk ellerinde. benim puanım 45 bilmiyorum atanırmıyım atanamazmıyım ama her ne olursa olsun verilen söz tutulmalı
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst