arkadaşlar biraz önbe meb bakanı nimet çubukçu ahaberdeydi.tummuz atamalarını sordu spiker,nimet çubukçu hayır olmayacak demedi,ama olacakda demedi.bir iki güne kadar tarihi kesinleşecek dedi.ama bir şekilde kadrolu alım yapacağız dedi
pardon 59 da kaldı herneyse önemli olana artık sözleşmelilerde araya gimiyecek buda bizim şansımız önemli olan sayı artık hemde direk kadrolu bir düşünün hepimiz için şans oldu artık.
Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.
Kayıt Ol!