Şehİrler

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan she_kill
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:19
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
605
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
46
Konum
kayseri
@she_kill
adıyaman 17
afyon 17
agrı 32
ardahan 9
artvın 2
balıkesır 6
batman 44
bıngöl 11
bıtlıs 15
bursa 5
cankırı 1
corum 1
denızlı 1
dıyarbakır 31
duzce 5
elazıg 9
erzıncan 2
erzurum 67
gazıantep 13
gumushane 2
giresun 6
hakkari 34
ıgdır 7
istanbul 20
kahraman maraş 10
karaman 4
kars 27
kastamonu 1
kilis 1
malatya 3
manısa 3
muş 29
ordu 5
rize7
siirt 14
sinop 1
sivas 10
sanlıurfa 76
sırnak 29
tokat 3
trabzon 2
tunceli 2
van 95
yalova 2
yozgat 2
 
İLCELERİ nezaman görecegiz hocam
 
yarın değil mi okullar ve ilçeler
 
Evet bence bu konuya kimler nereyi isteyecekse yazilsa cok iyi olur
 
şu rakamlara bakın ne kadar komik bu rakamlarla 46 da anca kalır benim puanda 44.720 46 altı için umut yok allahım sen yardım et sabır ver....
 
toplam kaç kişi alınacakmış
 
aksaraya yakın yerler yazacagım kesin halen soktayım ama yazmasam mı diye düşünüyorum ya agustosta he bo olucak yerler var
 
arkadaşlar ilçeler yarın görülecek diye biliyorum ben de.hadi hayırlısı
 
benim puanım 52.011 ama ben sadece karabük istiyordum , malesef karabük yine yok. aralıkta da yoktu. bu yüzden kaldım.
 
benden başka kimse yok galiba KARS yazıcak olan...ÇEVRESİNDE KARSI YAZICAK OLAN VAR MI ?
 
arkadaşlar ben ders çalışmaya gidiyorumanlaşılan 2010 kpss de tarih yazmama gerecek=)) 46,001 puanım uyan duymayana söylesin bizde öyle abartılımış puanlar yok(lütfen sadece abartanlar üzerine alınsın gerçekten puanı yüksek olana değil sözüm=) sadece istanbul yazacağım bu puanla bana kalmayacağına göre kpss ye son 10 gün kala bastırıp ders çalışmaya gidiorum ..2008 puanımdı bu zaten hiç çalışmadan girmiştim sınava bu tyüzden evet biraz burkuldıu içim ama çok da üzülmedim emeğim olmadığı için ama bu yıl eşşek gibi çalıştım umarım 2010 kpssden emeğimin karşılığını alıp atanırım ..yine de nasip bu işler herkese bol şanslar arkadaşlar ,herkes arzuladığı yerlere atanabilse keşke....
 
Arkadaşlar hangi illerin ne kadar alınacağını nereden öğrendiniz acaba bilgilendirirseniz sevinirim.
 
ersonel mebte hocam
 
teşekkür ederim hocam
 
selam arkadaşlar okullar yarın açıklanır ama ben idil şırnakta çalışıyorum sınıf öğretmeniyim şimdi okul öncesi açılırsa şırnak için CİZRE VE İDİL ilçelerini yazın hatta İDİL DE AÇILACAK OKULLARI ŞİMDİDEN SÖYLÜYORUM HABERİNİZ OLSUN.!! PINARBAŞI KÖYÜ İLKÖĞRETİM OKULU,DİRSEKLİ KÖYÜ İLKÖĞRETİM OKULU,OYALI KÖYÜ İLKÖĞRETİM OKULU,ZÜBEYDE HANIM ANAOKULU,DEŞTADARA KÖYÜ İLKÖĞRETİM OKULU...2 senedir eşimle çalışıyoruz idil ilçesinde siz siz olun 21 den kötü yere gitmektense cizre ve idil ilçelerini yazın.hepinize şimdiden kolay geldin pınarbaşı köyü benim okulum açık olduğunu bildiğim için okul adını belirttim!!!
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst