Puanları
0
Solutions
0
- Katılım
- 27 Ocak 2007
- Mesajlar
- 3,007
- Tepki Skoru
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 46
- Konum
- 35.5 K.yaka:))
valla arkadasım super olmus ellerıne saglıkk paylastıgın ıcın sagol seneye anasınıfına gecersem mutlaka yaptıracam gercekten 10 numara![]()
inş. seneye anasınıfınız için
yaparsınız....