şaşırtıcı

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan atılgan
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:52
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
19 Kas 2011
Mesajlar
1,254
Tepki Skoru
4
Puanları
0
Konum
konya
@atılgan
İtiraf etmeliyim ki şu zamana kadar gördüğüm en garip ve en eğlenceli etkinliklerden biri… :)Dikdörtgen şeklinde bir kağıdımız var. Kağıdımızı ikiye bölen bir çizgi çiziyoruz. Eğer çocuğumuz sağ eli ile çizim yapıyorsa kağıdımızın sol tarafına tamamlamak istediğimiz resmen yarısını çiziyoruz. Tıpkı resimdeki gibi…İkinci aşamamızda kağıdımızı ikiye bölen çizginin üzerine (çidiğimiz resme bakacak şekilde) bir aynayı ellerimizle tutturuyoruz. İşin garip kısmı bundan sonra başlıyor. :)Aynaya belli bir mesafeden baktığınız zaman çizdiğiniz resim simetrik olarak kağıdın diğer tarafına yansıyormuş gibi görünüyor. Siz de o yansımanın üzerinden kalemle çizerek resmi tamamlıyorsunuz.
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst