zıpzıp arkadaşım,sözleşmeli alım olsun diyeceğinize kadrolu alım olsun diyin.sözleşmeli öğretmenler kadro ister sizler sözleşmeli olmak istersiniz.hedefinizi yüksek tutun ki öyle olsun.sözleşmeli öğretmenliği iyi birşey zannediyorsunuz herhalde.atanalım da nasıl olursa olsun demeyin.kadrolu isteyin,kadrolu atanın