Renkli Yelpaze Ağaç :)

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan Elif KARACAN
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:00
Puanları 36
Solutions 0
Katılım
16 Eki 2009
Mesajlar
1,042
Tepki Skoru
0
Puanları
36
Yaş
41
Konum
SAMSUN :)
@Elif KARACAN
_.._
 

Ekli dosyalar

  • Fotoğraf793.jpg
    Fotoğraf793.jpg
    34.8 KB · Görüntüleme: 300
  • Fotoğraf794.jpg
    Fotoğraf794.jpg
    60.4 KB · Görüntüleme: 183
Elifciğim,ellerinize sağlık.Çok güzel bir çalışma,teşekkürler.
 
Teşekkür ederim Figenciiimmm :)) :36_11_12:
 
harika görünüyor yaa bayıldımm ne kadar yaratıcı bir fikir bence :)
teşekkürler canım =)
 
Teşekkürler canım önce yelpazaleri yaptık... ne yapsak diye düşündük... Sonra daha önce böyle bir çalışma görmüştüm... Ve bu ağacı yaptık....
Güle güle kullan ;)
 
çok güzel öğretmenim teşekkürlerr
 
beğenin için ben teşekkür ederim Aslıhan öğretmenimm...Güle güle kullanın ;)
 
:emot68:


Çok renkli çok güzel bir ağaç .. teşekkürler.
 
çok güzel bir etkinlikmiş ellerinize saglık ögretmenim
 
Teşekkür ederim arkadaşlar... güle güle kullanın :36_7_8:
 
paylaşımınız için teşekkürler:)
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst