Portfolyo

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan bocek_84
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:32
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
41
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
38
@bocek_84
merhabalar anlatacagım seyı katıldıgım bı semınerde dınlemıstımm cok da ılgımı cektıı ve cok da hoss cocuklr kendı gelısmlerını ızlıolr ve aıllerı dee

cocuklrın okula ılk geldıgı gun onlrdn resım yapmalarını ıstıoruz
''''' '''' ''' ''' onlrın boyunun olcusunu ıple alıp ne kdrsa kesıoruz

reısmlerını cekıoruz sonra okulun ortasındaa bu ıslemı tekararlıoruz
okulun kapanma asamasındaa tekararlyıp aılelerıne gonderıoruz ve onlra gostrıoyruzz cok guzel dosyalamk lazım

(ayrıcaa kılolarını da tartbılırız)
 
Çok değişik uygulayacağım.Teşekkürler...
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst