merhabalar anlatacagım seyı katıldıgım bı semınerde dınlemıstımm cok da ılgımı cektıı ve cok da hoss cocuklr kendı gelısmlerını ızlıolr ve aıllerı dee
cocuklrın okula ılk geldıgı gun onlrdn resım yapmalarını ıstıoruz
''''' '''' ''' ''' onlrın boyunun olcusunu ıple alıp ne kdrsa kesıoruz
reısmlerını cekıoruz sonra okulun ortasındaa bu ıslemı tekararlıoruz
okulun kapanma asamasındaa tekararlyıp aılelerıne gonderıoruz ve onlra gostrıoyruzz cok guzel dosyalamk lazım
(ayrıcaa kılolarını da tartbılırız)
cocuklrın okula ılk geldıgı gun onlrdn resım yapmalarını ıstıoruz
''''' '''' ''' ''' onlrın boyunun olcusunu ıple alıp ne kdrsa kesıoruz
reısmlerını cekıoruz sonra okulun ortasındaa bu ıslemı tekararlıoruz
okulun kapanma asamasındaa tekararlyıp aılelerıne gonderıoruz ve onlra gostrıoyruzz cok guzel dosyalamk lazım
(ayrıcaa kılolarını da tartbılırız)