Puanları
36
Solutions
0
- Katılım
- 3 Eki 2009
- Mesajlar
- 2,858
- Tepki Skoru
- 1
- Puanları
- 36
- Yaş
- 38
- Konum
- istanbul-Beykoz
Arkadaşlar bu aralar biraz yoğun bi süreç oldu benim için sizlerden ayrı kaldım.Yeni ev kurdum çok şükür işlerim de bitti.Hepinizi çok özledim.Bi de müjdem var bi bebek bekliyorum.İnşallah sizlerden de dua bekliyorum.Mutlu paylaşımlar
))