Öss sonucum:(

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan berkemcim
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:02
bendeee sozel 334 aldım eşitagırlık 329 marmaraya gırrmek ıstıorum ............................ama olmuoooooooooooooooooooooooooooooooooo


tebrik ederim hiloş çok güzel bir puan almışsın.hayırlısı olsun marmara olmazsa başka bir yer olur takma o kadar.başarılar diliyorum
 
ben geçen sene 338 ile açık öğretim olkul öncesine yerleştim.tek tercih yapmıştım.
 
arkadaslar sizi tebrik ediyorumm.. puanlarınız cidden çok iyi.. darısı tüm bu puanları dileyenlerin basına ;)
 
karamsar düşünmeyin! açıköğretimden 4 yıllık verebilir ama ben olsam seneyi beklerim illede 4 yıllıksa: seneye kimse mezun olmıjak sadece hazırlanan mezunlar olcak ,yerleşme şansı daha yüksek olacaktır
 
merhaba ben kız meslek lisesi mezunuyum .aöf okul öncesini istiyorum 314 aldım sizce yeterli mi??bana yardımcı olur musunuz??
 
valla kıbrısda okuyabilirsin... ama pahalıya patlar....
 
ben aöf 315 diye duydum kesin bilgim yok
 
mrb arkadaşlar benim sözel puanım 370.576-başarı sıram:2152 e.a puanım 372.362 başarı sıram:2427 marmarayı tercih edeyim mi etmeyeyim mi karar veremiyorum drama dersinde çok kötüyüm de yapabilir miyim yapamaz mıyım diye düşünmekten kafayı yemek üzereyim yani bu konuda biraz cesaretsizim ne yapmalıyım sizce...
 
aöf okulöncesi bölümünün puanu 315 ve üzeri arkadaşlar.benimde tercih etmek istediğim bölüm olduğu için üzerinde çok araştırma yaptım.ve sonuç bu.maalesef 2 yıldır çabalıyorum ama başaramadım.bu senede deniycem,umarım olur...
 
Ben 2007 öss sınavında 315 almıştım tek tercihi açıköğretim okul öncesi öğretmenliği olduğu halde kazanamadım.Ben şunu sormak istiyorum bu bölümü kazanabilmek için sadece SÖZ1-EA1-SAY1 Ssorularını mı yapmam gerekiyor yoksa diğerlerinide yapmalımıyım.Ayrıca 2 yıllık okul öncesi okuyanlar açıköğretim okulöncesi öğretmenliğine geçiş yapabiliyormu? Lütfen bilgisi olanlar cevaplasın.
 
Ben 2007 öss sınavında 315 almıştım tek tercihi açıköğretim okul öncesi öğretmenliği olduğu halde kazanamadım.Ben şunu sormak istiyorum bu bölümü kazanabilmek için sadece SÖZ1-EA1-SAY1 Ssorularını mı yapmam gerekiyor yoksa diğerlerinide yapmalımıyım.Ayrıca 2 yıllık okul öncesi okuyanlar açıköğretim okulöncesi öğretmenliğine geçiş yapabiliyormu? Lütfen bilgisi olanlar cevaplasın.

arkadaşım ilk 120 sorudan çözmelisin ve açık öğretimi istiosan sözele ağırlık vermen yeterli çünki hangi puanın yüksekse ona göre alıolar..
 
of offffffffffff inş. kazanırsn bende kazanırım....
 
ea1den bu sene 324 ile kapattı sözelini bilmiyorum ama imkansız gibi üzgünüm :(
ama açık öğretim çok rahat arkadaşlar hoca kaprisi yok devamsızlık sorunun yok
en güzelide hangi üniversiteyi istiyosan hocalarından izin alıp derslerede katılabiliyosun
harika bence 1 senep açık öğretim geldi diye geçti am şimdi cüdeyim inşallah senin için hayırlısı olur
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst