Örümceklerrrrr......

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan asess21
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:10
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
11 Eki 2008
Mesajlar
17
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
40
@asess21
Resmi büyütmek ve oy vermek için üstüne tıklayın
 
teşekkürler arkadaşım
 
sağolun hocam.emeklerine sağlık
 
teşekkürler
 
teşekkürler..
 
örümceği yerlestırdiğiniz ağı nasıl yaptınız kısaca acıklar mısınız?
TEŞEKKÜRLER...
 
teşekkürler...
 
teşekkürler
 
simli siyah ipi ara ara toplu iğne ile tutturursanız oluyo arkadaslar...
 
elinize saglik gzuel olmus tesekkurler
 
Çok güzel olmuş.. Ellerinize sağlık..
 
Ellerinize ve emeğinize sağlık:)
Çok teşekkürler
 
teşekkürler :))
 
teşekkürler
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst