Okulöncesi 57 ilde zorunlu oluyor.

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan gözdeğmez
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:04
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
16 Eki 2009
Mesajlar
155
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
41
@gözdeğmez
arkadaşlar okul öncesi57 ilde zorunlu olacak. kısacası herkes atanacak.
kaynak:milliyetş ve haber7
 
inşallah atanırız
 
bi o kadar da mezun geliyorr :)
 
ABBAS GÜÇLÜNÜN SİTESİNDE BU HABERİN ALTINA YAZILAN YORUMU KOPYALIYORUM BENİM HOŞUMA GİTTİ SİZİNDE HOŞUNUZA GİDECEĞİNİ DÜŞÜNÜYORUM.


arkadaşlar temmuzdaki sözleşmeli yerler en kötü yerler 26 yok diyelim ağustosta istediğimiz yere gidelim ağustosta 10 bin okul öncesi alınacakmış okul öncesi genel müdürlüğünde memur tanıdığım söyledi yinede siz bilirsiniz çünkü ağustosla beraber göreve başlanacak...önceki atamlardakinde ders alım ben...tercih bile yapmayın bana kalırsa ağustosta istediğiniz yere gidersiniz mezunmu kaldımıki
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst