Merhaba,
Benim 25 Aralık 2001 doğumlu yani 5,5 yaşında bir kızım var. Malum çalışan bir anne olduğum için 3 yaşından beri yuvaya gidiyor ve geçen sene de özel bir okulun anasınıfında eğitim gördü.
Hala okul kaydını yaptıramadım çünkü okula başlamaya hazır olup olmadığından emin olamıyorum. Birkaç eğitmen arkadaşım okula başlatırsam hata yapacağımı önümüzdeki senenin daha uygun olduğunu söylüyorlar. O zamanda bu yılını nasıl planlamam gerektiği konusu kabusum oldu. Aynı okula veremem çünkü sınıf arkadaşları bir üst sınıfa giderken kendini kötü hissedebilir.
Bana görüşlerinizi bildirirseniz çok mutlu olacağım
Sevgilerimle
Sevilay
Benim 25 Aralık 2001 doğumlu yani 5,5 yaşında bir kızım var. Malum çalışan bir anne olduğum için 3 yaşından beri yuvaya gidiyor ve geçen sene de özel bir okulun anasınıfında eğitim gördü.
Hala okul kaydını yaptıramadım çünkü okula başlamaya hazır olup olmadığından emin olamıyorum. Birkaç eğitmen arkadaşım okula başlatırsam hata yapacağımı önümüzdeki senenin daha uygun olduğunu söylüyorlar. O zamanda bu yılını nasıl planlamam gerektiği konusu kabusum oldu. Aynı okula veremem çünkü sınıf arkadaşları bir üst sınıfa giderken kendini kötü hissedebilir.
Bana görüşlerinizi bildirirseniz çok mutlu olacağım
Sevgilerimle
Sevilay