ben bizimle alay edenlere bizden önce rehberliğe bakın diyorum bu atamada taban puanları 21 di. Onları görmüyo gözleri . . .
MEB, 20 Eylül’de başlayacak 2010-2011 eğitim-öğretim yılında okul öncesi eğitim alanında atak yapacak. Bu kapsamda, zorunlu okul öncesi pilot uygulamasına 25 il daha eklenecek. Böylece, okul öncesi eğitim 57 ilde zorunlu olacak. Eğitim, 5 yaş (60-72 ay) grubuna, zorunlu olacak. Çocuğunu zorunlu eğitime göndermek istemeyen velilere ceza uygulanmayacak. Okul yönetimleri velilere okul öncesi eğitimin yararlarını anlatarak, onları ikna etmeye çalışacak.
Eylül ayından itibaren Yozgat, Denizli, Ayfonkarahisar, Şanlıurfa, Sakarya, Kocaeli, Hatay, Elazığ, Sivas, Erzincan, Mersin, Balıkesir, Niğde, Tokat, Antalya, Bitlis, Aydın, Malatya, Muş, Aksaray, Osmaniye, Manisa, Siirt, Bingöl ve Çorum’da zorunlu eğitime geçilecek.
Bu ne demek mi 30 000 kadronun 12 000 i okul öncesine gidiyor demek
hadi geçmiş olsun herkese ARKADAŞLAR FAZLA SÖZE NE HACET DURUM ORTADA