Okul öncesi diğer branşların alay konusu oldu resmen!!!

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan marmaralım
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:03
ben bizimle alay edenlere bizden önce rehberliğe bakın diyorum bu atamada taban puanları 21 di. Onları görmüyo gözleri . . .

MEB, 20 Eylül’de başlayacak 2010-2011 eğitim-öğretim yılında okul öncesi eğitim alanında atak yapacak. Bu kapsamda, zorunlu okul öncesi pilot uygulamasına 25 il daha eklenecek. Böylece, okul öncesi eğitim 57 ilde zorunlu olacak. Eğitim, 5 yaş (60-72 ay) grubuna, zorunlu olacak. Çocuğunu zorunlu eğitime göndermek istemeyen velilere ceza uygulanmayacak. Okul yönetimleri velilere okul öncesi eğitimin yararlarını anlatarak, onları ikna etmeye çalışacak.
Eylül ayından itibaren Yozgat, Denizli, Ayfonkarahisar, Şanlıurfa, Sakarya, Kocaeli, Hatay, Elazığ, Sivas, Erzincan, Mersin, Balıkesir, Niğde, Tokat, Antalya, Bitlis, Aydın, Malatya, Muş, Aksaray, Osmaniye, Manisa, Siirt, Bingöl ve Çorum’da zorunlu eğitime geçilecek.
Bu ne demek mi 30 000 kadronun 12 000 i okul öncesine gidiyor demek
hadi geçmiş olsun herkese ARKADAŞLAR FAZLA SÖZE NE HACET DURUM ORTADA:))))
 
dalga gecenler ne kadar önemlı oldugunu öğrendıler bence.üzerıne lavabo düşen ve hayatını kaybeden cocuktan sonra....

MEB, 20 Eylül’de başlayacak 2010-2011 eğitim-öğretim yılında okul öncesi eğitim alanında atak yapacak. Bu kapsamda, zorunlu okul öncesi pilot uygulamasına 25 il daha eklenecek. Böylece, okul öncesi eğitim 57 ilde zorunlu olacak. Eğitim, 5 yaş (60-72 ay) grubuna, zorunlu olacak. Çocuğunu zorunlu eğitime göndermek istemeyen velilere ceza uygulanmayacak. Okul yönetimleri velilere okul öncesi eğitimin yararlarını anlatarak, onları ikna etmeye çalışacak.
Eylül ayından itibaren Yozgat, Denizli, Ayfonkarahisar, Şanlıurfa, Sakarya, Kocaeli, Hatay, Elazığ, Sivas, Erzincan, Mersin, Balıkesir, Niğde, Tokat, Antalya, Bitlis, Aydın, Malatya, Muş, Aksaray, Osmaniye, Manisa, Siirt, Bingöl ve Çorum’da zorunlu eğitime geçilecek.
Bu ne demek mi 30 000 kadronun 12 000 i okul öncesine gidiyor demek
hadi geçmiş olsun herkese
 
Arkadaşım içimi ferahlattın ,sınavım çok kötü geçti .Dilerim tüm kalan okulöncesi öğretmenleri atanır.Yıllarımı verdim 2,3 puan yüzünden atanamadım.
 
hocam yazının kaynagını verebilirmisiniz lütfen merak ettim de
 
arkadaşlar bir söz vardır kedi ulaşamadığı ciğere pis dermiş çok fazla takmamak lazım onlarda ekmek derdinde çaresizlikten kime sataşacaklarını bilemiyorlar benim sınavım çok kötü geçti hiç çalışamamıştım atanma umudum yok şanslı da degilim umarım çalışan hak eden arkadaşların dilediği olur benim gibi arkadaşlara da bir mucize olurda bizde atanırız belki diyorum belki bu senede büyük bir alım olur çünkü 25 il az degil geçen seneki zorunlu illerin nufuslarıyla bu yılki ilerin nufus dagılımına vakti bol bir arkadaş baksa az çok fikir sahibi oluruz gibi geliyor güzel iç ferahlatan yorum yapan arkadaşlara da teşekkür ediyorum yoksa geçmiyor bu günler
 
Arkadaşım içimi ferahlattın ,sınavım çok kötü geçti .Dilerim tüm kalan okulöncesi öğretmenleri atanır.Yıllarımı verdim 2,3 puan yüzünden atanamadım.

canım benim memurlar net forumda yazıyodu başka bi yerde daha okudum ama hatırlamıyorum onuda kopyalicam buraya kulak asmayın sölenenlere sadece şunu diyorum allah herkese gönlüne göre versin bizim hakkımızda ne düşünüyorlarsa allah bin katını versin inşallahhhhhh
 
hocam yazının kaynagını verebilirmisiniz lütfen merak ettim de

OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLİĞİ REVAÇTA OLACAK
Okul öncesi eğitimde de önemli adımlar atılıyor. Şuanda 32 ilde anasınıfı mecburi.. Önümüzdeki yıl ise tüm Türkiye'de anasınıfı mecburi hale getelecek. Buda öğretmen alımında okul öncesi öğretmenliğe ağırlık verileceğini gösteriyor. Yani okul öncesi öğretmenlik bölümünden mezun olanlar önümüzdeki 5 yılda atamalarda bir sıkıntı çekmeyecek..DAHA SÖYLENECEK BİŞİ VAR MI KAFAMIZDAN UYDURMUYORUZ MEBİN YAPTIĞI Bİ AÇIKLAMA.....
 
adaşım canım arkadaşım ne güzel şeyler buluyorsun eline saglık
 
MEB, 20 Eylül’de başlayacak 2010-2011 eğitim-öğretim yılında okul öncesi eğitim alanında atak yapacak. Bu kapsamda, zorunlu okul öncesi pilot uygulamasına 25 il daha eklenecek. Böylece, okul öncesi eğitim 57 ilde zorunlu olacak. Eğitim, 5 yaş (60-72 ay) grubuna, zorunlu olacak. Çocuğunu zorunlu eğitime göndermek istemeyen velilere ceza uygulanmayacak. Okul yönetimleri velilere okul öncesi eğitimin yararlarını anlatarak, onları ikna etmeye çalışacak.
Eylül ayından itibaren Yozgat, Denizli, Ayfonkarahisar, Şanlıurfa, Sakarya, Kocaeli, Hatay, Elazığ, Sivas, Erzincan, Mersin, Balıkesir, Niğde, Tokat, Antalya, Bitlis, Aydın, Malatya, Muş, Aksaray, Osmaniye, Manisa, Siirt, Bingöl ve Çorum’da zorunlu eğitime geçilecek.
Bu ne demek mi 30 000 kadronun 12 000 i okul öncesine gidiyor demek
hadi geçmiş olsun herkese
hocam yazıyı bende okudum ama 30 bin kadronun 12 bini okulöncesi diye yazmıyor inşallah dediğiniz gibi olur hepimiz atanırız
 
Gel gör ki 20 kişilik bir anasınıfına koyun herhangi bir braş öğretmenini ba kalım kaç saat tahammül edebilecekler sese gürültüye bu iş sevgi işi gönül işi arkadaşlar söylentilere kulak asmayın size tavsiyem
 
bence herkez işine baksın kimse kimseyle alay etmesin
 
Bence en zor ÖĞretmenlik bİzİmkisi.herkes yapamaz.sadece bİz yapabiliriz yani.
 
Bana diyorlardi yaslilar sonra okur daha yukseĞini olursun :):)
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst