ben de köyde öğretmenlik yapıyorum. şimdiye kadar kaloriferli bölümdeydim ama iki gündr tüm düzenimi bozzup ana binadan ayrı olan 4 derslikli gecekondu yapımı 40 yıllık sınıflaradan birine geçtim. sebep sınıf yokluğuydu.. diğer 3 sınıfta 2. kademe var. şimdiye kadar temizlik,özbakım, kahvaltı hazırlamak çoğu zaman getirip yedirmek işleri ile uğrasıyordum. tuvalet sorunumuz zaten büyük okulun suyu yok . çocukların hasta olmasından korkuyorum .çünkü kar dize kadar ve o sopukta ana binaya tuvalete gidiyorlar.iki gündür eski binayı adam etmek için uğrasıyorum. bu şıkların arasına birde insaatçılığı eklemek istiyorum. bugün oradaki kömür artıklarını ve odun artıklarını temziledim . SINIFI DÜZENE SOKMAYA ÇALIŞTIM. yinede şükür halimize bunların hiçbirini takdir için değil. ilgiden yoksun evlerde isimleri bile hatırlanmayan çocklarım için yapıyorum . helalim hoş olsun