I imported_sibel_77 Puanları 0 Solutions 0 Katılım 18 Şub 2010 Mesajlar 28 Tepki Skoru 0 Puanları 0 @imported_sibel_77 18 Eyl 2010 #21 inşallah hepimiz atanırız sınıfçılarada bizim alanımıza göz dikenlerede gün doğmaz ve kadarolu atanırız inşallah
inşallah hepimiz atanırız sınıfçılarada bizim alanımıza göz dikenlerede gün doğmaz ve kadarolu atanırız inşallah
T tekyesil Puanları 0 Solutions 0 Katılım 5 Kas 2008 Mesajlar 22 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 39 Konum istanbul @tekyesil 18 Eyl 2010 #22 aynen katılıyorum, bende ilk kez girdim bize bir karı yok bunun