Nöbet

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan KaraGül
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:24
Arkadaşlar Ilköğretimde çalişiyorum Ve Müdürüm Yönetmelikte Geçen Kendi Bölümü Kismini Anasinifinin Bulundugu Kat Olarak Yorumlayip Beni Kendi Sinifim Dişinda Nöbet Tutmak Için Zorluyordu.iki Kez Okulöncesi Gen.müdürlüğüyle Görüştüm.ilköğretimde çal.öğretmenler Hiç Bir şekilde Kendi Sinifinin Dişinda Diğer Birimlerde Nöbet Tutmaz Tutturulmaz Denildi.anasinifi öğretmeninin Tenefüsü Olmadigi Için Zaten Sürekli Nöbet Halindeymişiz.dolayisiyla Nöbeti Kendi Sinifimizda Tutuyormuşuz.başka Yerde Nöbet Tutulduğunda Sinifta Meydana Gelen Olayda Hiç Kimse Bizi Kurtaramazmiş.bu Nedenle Nöbet Tutan Arkadaşlar Gerekli Mücadeleyi Versin.okulöncesine Başvurup Gerekli Bilgileri Alsinlar.
Ben Hala Bunun Mücadelesini Veriyorum.nöbete Yazmalarina Rağmen Tutmuyorum .hakkimda Bir Işlemde Yapamiyorlar.çünkü Yönetmelik Var.en Son Ilçeden Yazili Bilgi Isteyeceyim.
 
Arkadaşlar Ilköğretimde çalişiyorum Ve Müdürüm Yönetmelikte Geçen Kendi Bölümü Kismini Anasinifinin Bulundugu Kat Olarak Yorumlayip Beni Kendi Sinifim Dişinda Nöbet Tutmak Için Zorluyordu.iki Kez Okulöncesi Gen.müdürlüğüyle Görüştüm.ilköğretimde çal.öğretmenler Hiç Bir şekilde Kendi Sinifinin Dişinda Diğer Birimlerde Nöbet Tutmaz Tutturulmaz Denildi.anasinifi öğretmeninin Tenefüsü Olmadigi Için Zaten Sürekli Nöbet Halindeymişiz.dolayisiyla Nöbeti Kendi Sinifimizda Tutuyormuşuz.başka Yerde Nöbet Tutulduğunda Sinifta Meydana Gelen Olayda Hiç Kimse Bizi Kurtaramazmiş.bu Nedenle Nöbet Tutan Arkadaşlar Gerekli Mücadeleyi Versin.okulöncesine Başvurup Gerekli Bilgileri Alsinlar.
Ben Hala Bunun Mücadelesini Veriyorum.nöbete Yazmalarina Rağmen Tutmuyorum .hakkimda Bir Işlemde Yapamiyorlar.çünkü Yönetmelik Var.en Son Ilçeden Yazili Bilgi Isteyeceyim.

Arkadaşım biz yatılı okulda pansiyonlarda tutulan nöbetten bahsediyoruz..okul nöbeti zaten anasınıfı öğretmeni tutamaz...yönetmeliği de incelersen özellikle belirtmişler anasınıfı ve rehber öğretmenleri yatılı okullarda nöbet tutabilir yazıyor..
 
ya ben şimdi yeni yönetmeliği inceledim ve şu cümle kafama takıldı lütfen biri bana açıklasın artık bu durumu?yatılı okullarda anasınıfı öğretmeni nöbet tutabilir mi?:

''Ana sınıfı ve uygulama sınıfı öğretmenleri, kendi devrelerinde tutacakları nöbet görevleri
süresince, hiçbir şekilde bölümlerinin dışında ve okulda boş geçen derslerin doldurulmasında
görevlendirilemez.''
 
açıklayım arkadaşım.bunu bizzat okulöncesi genel müd.öğrendim kendi devresi demek sabahcıysa sabahcı öğlenciyse öğlenci yani anasınıfı öğretmeni kendi sınıfında nöbet tuttugu için öğlenci sabah sabahcıda öğlen den sonra nöbet tutmaz anlamına geliyor.ama uygulama yatılı okullarda nasıl bilmiyorum.ben ilkköğretimdeyim.ben sabahcıyım okulun diğer birimlerinde nöbet yazılıyordu tutmuyordum müdürüm ısrarcı olunca Gen.müdürlüğü ile görüştüm sonrada müdürüm görüştü tutulmayacak denildi ve tutmuyorum.ama bir çok okul müdürü yönetmeliği kendine göre yorumlayıp bir çok arkadaşım nöbet tutmaya zorlandıgı için yazmıştım.

ama yatılı okulların durumları ne bilmiyorum.sanki yönetmelikte yatılı okullarla ilgili nöbet ile ilgili bir şey yok.tutulmaz deniliyorsa bu her türlü okullarda çalışanlar için geçerlidir diye düşünüyorum.
 
arkaDasLar... ilköğretim oKulunda öğretmenlik yapiyorum.. bugün müfettişim geLdi.. ve bana.. topLantılarında kOnustuklarını Anasınıfında da nöBet liStesi tutuLmasına karar verdikLerini sÖyledi... iŞte bunun iÇinde...sınıfın iÇine girip çıkan Veli.. İstekleri Konusma vS... ve sınıf iÇinde o gün oLan oLay, durumları yazacağım... ben iLk defa duyuyorum.. öyLe birŞey varmı yOksada... siz ne diyorSunuz bu iŞe.... :110103_aphextwinz_p
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst