Arkadaşlar Ilköğretimde çalişiyorum Ve Müdürüm Yönetmelikte Geçen Kendi Bölümü Kismini Anasinifinin Bulundugu Kat Olarak Yorumlayip Beni Kendi Sinifim Dişinda Nöbet Tutmak Için Zorluyordu.iki Kez Okulöncesi Gen.müdürlüğüyle Görüştüm.ilköğretimde çal.öğretmenler Hiç Bir şekilde Kendi Sinifinin Dişinda Diğer Birimlerde Nöbet Tutmaz Tutturulmaz Denildi.anasinifi öğretmeninin Tenefüsü Olmadigi Için Zaten Sürekli Nöbet Halindeymişiz.dolayisiyla Nöbeti Kendi Sinifimizda Tutuyormuşuz.başka Yerde Nöbet Tutulduğunda Sinifta Meydana Gelen Olayda Hiç Kimse Bizi Kurtaramazmiş.bu Nedenle Nöbet Tutan Arkadaşlar Gerekli Mücadeleyi Versin.okulöncesine Başvurup Gerekli Bilgileri Alsinlar.
Ben Hala Bunun Mücadelesini Veriyorum.nöbete Yazmalarina Rağmen Tutmuyorum .hakkimda Bir Işlemde Yapamiyorlar.çünkü Yönetmelik Var.en Son Ilçeden Yazili Bilgi Isteyeceyim.
Ben Hala Bunun Mücadelesini Veriyorum.nöbete Yazmalarina Rağmen Tutmuyorum .hakkimda Bir Işlemde Yapamiyorlar.çünkü Yönetmelik Var.en Son Ilçeden Yazili Bilgi Isteyeceyim.