Meslekler Oratoryosu (Yıl sonu için)

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan Özlem ÖZMEN
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 1:21
Puanları 38
Solutions 0
Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
3,621
Tepki Skoru
4
Puanları
38
Konum
ESKİŞEHİR
@Özlem ÖZMEN
MESLEKLER ORATORYOSU

ÖĞRETMEN;Ben bir öğretmenim,düşmanımdır cehalet
Fikirlerim ışık saçar,yarınlar için elbet
Kalbimizde yoktur asla kin ve nefret
Biz Türkiye’yiz,vatan bizim kalbimizde.

KORO;Biz Türkiye’yiz,vatan bizim kalbimizde.

DOKTOR:Sağlam kafa,sağlam vücutta bulunur
Tedbirsiz insan elbet hasta olur
Doktordan kaçan candan olur
Biz Türkiye’yiz,vatan bizim kalbimizde.

KORO;Biz Türkiye’yiz,vatan bizim kalbimizde.

ASKER;Mustafa Kemal’dir başkomutan
İzindeyiz,şaşmayız yolundan
Şehitler veririz,kokmayız candan
Biz Türkiye’yiz,vatan bizim kalbimizde.

KORO;Biz Türkiye’yiz,vatan bizim kalbimizde.

POLİS:Sınırda asker,içerde biz varız
Vatan yolunda ölümü şeref sayarız
Gece,gündüz demez,görev yaparız
Biz Türkiye’yiz,vatan bizim kalbimizde.

KORO;Biz Türkiye’yiz,vatan bizim kalbimizde.

HAKİM:Adalet mülkün temelidir.sözümüz
İnancımızdan gelir tüm gücümüz
Doğruluktan şaşmaz,dönmez yönümüz
Biz Türkiye’yiz vatan bizim kalbimizde.

KORO;Biz Türkiye’yiz,vatan bizim kalbimizde.

ÇİFTÇİ; Köylü efendisidir milletin
Alınteri vardır,özünde her gayretin.
Taşı,toprağı berekettir ülkemin
Biz Türkiye’yiz,vatan bizim kalbimizde.

KORO;Biz Türkiye’yiz,vatan bizim kalbimizde.Yıldızlar bize gülümser,bizimle doğar Güneş ve Ay. Yolumuz Ata yoludur.And içmişiz,yemin etmişiz bir kere.Haykırıyoruz herkese NE MUTLU TÜRK’ÜM DİYENE,NE MUTLU TÜRK’ÜM DİYENE.
 
TeŞekkÜrler arkadaŞim
 
paylaşımınız için teşekkürler. yüreğinize sağlık
 
rica ederim güle güle kullanın :)
 
tesekkurler hocam
 
rica ederim hocam.
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst